Není to přitom tak dávno, co sám šéf studia Mark Rein připustil, že i ze Samaritanu by se jednou mohla stát hra. Koneckonců, dnes suverénně nejslavnější značka firmy, Gears of War, začala úplně stejně, tedy jako pouhé technologické demo. Správný postup je ale podle Reina ten, že nejprve se vyrobí technologické demo, na němž se vývojáři učí pracovat s enginem, a teprve v případě úspěchu lze uvažovat o jeho převedení na plnou hru.
Mimochodem všimněte si, že o Samaritanu zástupci firmy nikdy nemluví jako o Unreal engine 4, protože jde pouze o silně upgradovanou technologii již stávajícího UE3. "V minulosti jsme jednotlivé verze pojmenovali podle konzolových generací, i když Unreal engine nechceme profilovat výhradně jako konzolovou technologii. Zatím se ale toho číslování držíme, takže dokud nepřijde další generace konzolí, nic nás nepřiměje nějaký Unreal engine 4 udělat," vysvětlil Rein.