Pochvalná recenze Mafia 2 v USA

Pochvalná recenze Mafia 2 v USA

22. 8. 2010 14:14 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Nejuznávanější z herních časopisů i přes nedostatky vytáhl silnou devítku.

Po časopisech OXM, OPM, GM a dalších si Mafii 2 na paškál vzal i americký Game Informer, mezi přežívajícími papíráky bezesporu jedna z největších autorit. A dílko vývojářů z 2K Czech se mu líbilo - ohodnotil je známkou 9/10. Recenzent hry Matt Bertz přiznává, že Mafii II trápí "menší drobnosti", třeba to, jak "často hra spoléhá na filmečky a neví, kde udělat čáru mezi přímou interakcí s herním světem a spuštěním další animace". Problémy redaktorovi občas dělala také umělá inteligence NPC v průběhu hraní. "V jedné misi jsem měl za úkol pronásledovat auto a zjistit, kam míří, jenomže jeho řidič se vyboural a já měl po misi," stěžuje si Bertz. Je tedy jasné, že zbytek hry musel redaktora důsledně ohromit, když i přes to udělil vysokou známku.

Důraz na detail je prý "ohromný" a nejvíce si ho užijete ve "špičkově vydesignovaných interiérech, které připomínají ateliéry z natáčení seriálu Mad Men." Samotný herní svět města Empire Bay je "mnohem sevřenější" než Liberty City z GTA IV. Podle recenzenta také platí, že kdo nemohl dokončit rozvleklé hry jako Red Dead Redemption, ocení na Mafii II její přímočarý posun příběhu. Po grafické stránce jde o "obdivuhodný model Ameriky na přelomu 40-50. let, snad až na případy, kdy občas dvakrát narazíte na stejnou postavičku". Ocenění si zasloužil i anglický dabing, zvlášť za postavu Joea Barbara, a samozřejmě dobový soundtrack plný tehdejších hitů. "Jestli rádi citujete Dona Corleoneho a Tonyho Soprana, tuhle hru si nenechte ujít," zní záverečný verdikt Game Informeru.

Mafia 2 vyjde 27. srpna pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3 - více v našem zpravodajství: