
Adam Badowski z CD Projekt RED vysvětluje: „Je důležité pamatovat si, že PC je mnohem komplexnější platforma nežli konzole a DRM přidává další vrstvu komplikací a potenciálních problémů. Tohle nám hra jasně ukázala. Testy před vydáním nám ukazovaly jen malé rozdíly mezi DRM a verzí bez DRM (na GoG). Nepříjemně nás pak překvapilo, že fanoušci zažívali mnohem horší rozdíly, až 30% pokles framerate. To byl jasný signál, že se musíme DRM zbavit co nejříve, protože kvalita zážitku je pro nás na prvním místě.“
To je velmi, velmi sympatický krok. Místo snahy o udržení vyššího frameratu a DRM zároveň CD Projekt chytře obětoval druhé zmíněné. Cynikové mezi námi by mohli poznamenat, že vzhledem ke stavu ilegálních kopií hry na internetu už bylo DRM zbytečné, leč ne každá firma by se takto zachovala. Ostatně z CD Projektu jasně zní: „Naším cílem je, aby se fanoušci a zákazníci bavili a byli naším produktem odměněni, přičemž DRM nepodporuje naši filosofii kvůli tomu, že pro legálního zákazníka vytváří zbytečné překážky. DRM jsme zde měli, abychom zabránili úniku hry před vydáním. Nyní už chceme proti pirátství bojovat tím, že legální verze bude mít k dispozici prostě větší přidanou hodnotu“. Ve vztahu k fanouškům tedy CD Projekt jasně boduje. Doufejme, že je za to prodeje co nejvíce odmění.