Na seriál o herních vývojářích Dads se sesypala kritika

6. 8. 2013 16:01 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Je to skoro rekord. Komediální seriál Dads ještě ani společnost Fox nezačala vysílat a už se do něj šije ze všech stran kvůli rasismu a laciným vtípkům. Může za to projekce pro americké novináře, ze které odešlo mnoho znechucených lidí, kteří následně začali Dads kritizovat. Proč se mu věnujeme my? Nu, hlavní je fakt, že ústřední duo hrdinů jsou herní vývojáři.

Zápletka se točí kolem faktu, že se k nim nastěhují jejich otcové a nějakou roli tu snad bude hrát i jejich herní studio. Proč dostali tvůrci takovou sprchu ještě před premiérou? Kritikům vadil občas fekální humor a hlavně Dads nařkli z rasismu, byť ironického. Kupříkladu hlavní hrdinové nechají kolegyni ze studia převléknout za „sexy asijskou školačku“, aby zabodovali na jednání s čínskými investory.

Mluví se o malých čínských penisech, jsou tu i narážky na hispánce apod. Takže, máme před sebou ďábelský rasistický seriál? My jsme jej sice ještě neviděli, ale stačí se podívat na to, kdo za ním stojí. Trio Seth MacFarlane, Alec Sulkin a Wellesley Wild stojí za skvělým a přesně takovým stylem, jaký je vyčítán Dads, se prezentujícím kresleným seriálem Family Guy (u nás šel jako Griffinovi).

Jenže Family Guy byl díky absurdnímu, nekorektnímu stylu zábavný. Je celkem jasné, že pokud Dads kráčí podobnou cestou, musí konzervativním kritikům pořádně zacloumat zorničkami. Když se podíváte na trailer, Dads pořád nevypadají jako něco extra, ale pokud by se jim podařilo nějak věrohodně vytvořit prostředí vývojářské firmy a proložit jej dostatečně kousavým humorem, mohl by vzniknout zábavný kousek.