
Spencer se ovšem nevzdává celého segmentu s 3D hraním, pouze vyjadřuje určitou skepsi. „Momentálně cítím, že jde spíše o vědecký experiment nežli něco, co zasáhne miliony lidí. Nicméně jak vidíte na příkladu Xbox 360 verze Batman: Arkham Asylum 3D, nebudeme tento segment trhu ignorovat. Leží v něm budoucnost.“ Zajímavé je ovšem i srovnání celkového přístupu věčných rivalů, Microsoftu a Sony.
Sony na rozdíl od Microsoftu má k dispozici tu část společnosti, která se zaměřuje na prodej elektroniky a momentálně je jejím hitem trojrozměrný obraz u televizí, jehož dosáhnete pomocí speciálních brýlí. Spencer, bez nějakých osobních útoků na konkurenci, poznamenává. „Tohle se mě netýká. Já nepotřebuji prodávat televize. Nepatří to do mého obchodního modelu. Jiné firmy se samozřejmě tím směrem vydávají, my ne. Nicméně, skupina lidí, rodina, sedící kolem televize a každý má na hlavě brýle za 150 dolarů, to není součást mainstreamu. Vlastně, to, že všichni sedí ve stejné místnosti a každý vidí něco trochu jiného, oddělení brýlemi... to mi přijde trochu divné“.
Spencer v tomto prokazuje velmi příjemnou racionalitu. Celá situace s 3D připomíná nástup HD formátu. Ten byl svým způsobem mnohem přístupnější a přesto se až do dnešních dnů nestal standardem v domácnostech. Trojrozměrné zobrazení je jak finančně náročnější, tak mnohem nevyzpytatelnější ohledně výsledného efektu.
Mnozí vidí obraz rozmazaně, za čímž je zřejmě přirozená stavba lidského oka, které není univerzálně kompatibilní (stačí menší zraková porucha a hrozí, že nebude 3D perfektní) a některé testy naznačují, že delší sledování 3D obrazu může mít nepříjemné vedlejší účinky. Je tedy otázkou, zda nakonec 3D prorazí, anebo se stane jednou z velkých bublin, které čeká splasknutí. Dřív než za pár let to ale asi nezjistíme. V mezičase si můžete přečíst článek Miloše Bohoňka o tom, jak se s 3D hraním pere Sony.