A jelikož podle Silvermana odvedla Jennifer Hale velmi dobrou práci při namlouvání hlavní hrdinky, rozhodli se v BioWare věnovat jí více „marketingové“ pozornosti. Jen si musí dávat pozor na jeden problém. „Když vytváříte rozmáchloz sci-fi jako Mass Effect, musíte být určitým způsobem konzistentní, aby i lidé, kteří nejsou se hrou tolik obeznámeni, dokázali jasně identifikovat, kdo je hrdina. Když ukážeme obrázky, kde bude jak mužská, tak ženská verze hlavního hrdiny, lidé budou zmatení a nebudou vědět, o co jde,“ vysvětlil Silverman pro VG247.
Dalším zajímavý údaj hovoří o tom, že celých 83 % hráčů si nějakým způsobem upravilo svého protagonistu, místo toho aby použili přednastavené hodnoty. Je to ale pochopitelné, protože u podobného typu hry je stotožnění se s hlavním hrdinou poměrně zásadní, čemuž lze těmito úpravami pomoci.