
„Když chcete natočit interview, nevezmete si kamerku ze smartphonu. A když chcete udělat nějaké obrázky po cestě do práce, nevezmete si do ruky profesionální fotoaparát. Pokud si chcete zahrát dobrou hru, vezmete si PS3, Xbox nebo tak podobně. Nezůstanete u svého iPhonu nebo smartphonu kvůli hře tři nebo i pět hodin, to nedělá nikdo“. V čemž má, ve většině případů, pravdu. Můžete najít pár her, které vás k mobilu připoutají na dlouhou dobu, ale už ze samotného principu hratelnosti jich najdete málo. Tím ovšem Inafune nepopírá význam mobilního hraní.
„Musíme na tenhle trh myslet, když děláme nové hry, protože umožňuje lidem hrát velmi snadno a skoro kdekoli. Nemusí si kupovat velké konzole, aby hráli jednoduché hry. Proto musíme myslet na budoucnost“. Ve výsledku tedy Inafune dochází k tomu, že i přes nepopiratelný růst a atraktivitu mobilního trhu budou obě dimenze hraní koexistovat. Jde o názor věru rozumný, který příjemně nekonvenuje se současnými objevnými predikcemi o totální proměně celého průmyslu.