DX11 update a lepší textury pro Crysis 2 už příští týden
zdroj: tisková zpráva

DX11 update a lepší textury pro Crysis 2 už příští týden

22. 6. 2011 19:51 | Téma | autor: Petr Poláček |

Update, 19:51 - Tak už je všechno jasné. Níže popsaný DX11 balíček bude společně s patchem v1.9 (jsou to separátní soubory) vydán příští týden v ponděli (27. června), jak zaznělo na Crysis fóru. Detaily o tom, co patch opraví a přidá najdete za tímto odkazem.

Původní zpráva, 17:49 - Dopoledne jsme v bleskovách odkazovali na informace o DX11 updatu pro Crysis 2 a netušili jsme, že Crytek tuto informaci stáhne. Stalo se, proto si obsah připravovaného updatu zopákneme s použitím informací, které se podařilo zachránit na fóru NeoGaf a s využitím obrázků, zachovaných na webu Playerinside.it.

DirectX 11 ultra upgrade přinese do hry logicky podporu DX11 a společně s tím řadu grafických vylepšení, ale i optimalizaci výkonu pro DX11 i DX9 verzi hry. Druhá jmenovaná si nově přijde na realtimové lokální odrazy (mrkněte do galerie pod textem) a další formu stínů. V rámci DX11 updatu zkrásní Crysis 2 o vylepšení v oblasti stínů, vody, partiklů, hloubky obrazu a rozostření. Přibude i hardwarová teselace a další prvky, které neumíme česky vyslovit. Ty vám však budou k něčemu jen za předpokladu, že si stáhnete speciální DX11 tessellation balíček a máte PC vybavené DX11 grafickou kartou. Informace o posledním updatu najdete po rozkliku.

Posledním vylepšením, který Crytek kutí, je balík textur ve vysokém rozlišení pro DX11 i DX9 verze, který však vyžaduje 64 bitový operační systém a grafickou kartu s minimálně 1GB pamětí. A pokud jsme něco z výše uvedeného zkomolili, přečtěte si to v anglickém originále třeba zde. Termín, kdy by všechny tři balíky měly vyjít, logicky neznáme, ale když už někdo omylem zveřejnil informace, asi to nebude dlouho trvat.

 

Nejnovější články