
Zmizí kupříkladu centrální lokace a bude nahrazena systémem waypointů. Celý prostor pro objevování by měl být větší a rozlehlejší. Nebudou zde ale žádné „kulisy na pozadí“, takže co uvidíte, tam budete moci zajít. S tím se ovšem pojí i fakt, že zde nebude přítomná mapa. Tvůrci ale pochopili, proč byla jejich hra úspěšná a tak slibují, že i když bude těžší, bude zároveň štědrá v případě úspěchu. Formule zůstane zachována. Stejně tak ta, která říkala, že pokus a omyl je jediná cesta jak uspět. Napojení na Demon's Souls nebude, takže očekávejte jiný příběh i barevné ladění, které nebude tak temné. Styl bude středověká fantasy včetně prvků high fantasy, ale snad bez elfů. A tím novinky nekončí.
Postavy už nebudou založeny na systému povolání. V tvorbě tedy bude více svobody, nebudete omezeni limity svého povolání. Vrátí se osvědčené věci typu vzkaz zabitého hráče (obzvláště vtipné byly vzkazy: „Bacha potvora, tahle,“ na které navazovaly: „Pozdě...“) a také systém kooperace a PvP ve stylu Demon's Souls, což byl sofistikovaný a velmi adrenalinový způsob, jak udržet hráče ještě více v pohotovosti. Hra vyjde v Japonsku v tomto roce, zda zamíří i na evropský trh zatím není potvrzeno. Nicméně jak ukázala Demon's Souls, díky ENG lokalizaci nebyl problém si hru obstarat ani z asijského trhu a až na to konto vlastně došlo k pozdějšímu vydání v Severní Americe a Evropě.