Další Resident Evil jako multiplayer akce vyvíjená na Západě?
zdroj: tisková zpráva

Další Resident Evil jako multiplayer akce vyvíjená na Západě?

2. 11. 2010 12:42 | Téma | autor: Petr Poláček |

Resident Evil 5 byla jedna z posledních slušných her, které za poslední 2 roky vznikly přímo ve studiích Capcomu a ne ve spolupráci s externím studiem (případ Dead Rising 2, Street Fighter IV a dalších). A možná to byl na nějakou poslední RESI titul, který takto vznikl - pokud je něco pravdy na tom, že by další Resident Evil hra měla být vyvíjená kanadským týmem Slant Six Games, který budete znát díky trojici SOCOM her: Tactical Strike (PSP), Confrontation (PS3) a Fireteam Bravo 3 (PSP).

Resident Evil 5 zdroj: tisková zpráva

S informací o tom, že tvůrci ze Slant Six máchají své pracky v konceptu týmově-akční Resident Evil hry, přišel server Kotaku. Vše je prý podloženo dokumentem, v němž je hra označována pracovním názvem Resident Evil: Racoon City, což přináší zpět vzpomínky na PS2 multiplayerové tituly Resident Evil: Outbreak a Outbreak File #2. Pravost dokumentu se logicky ověřit nedá, Capcom odmítl informaci jakkoli komentovat. Při pohledu na okolnosti se však zapojení Slant Six do vývoje RESI hry jeví jako pravděpodobná varianta.

Letos v březnu totiž Slant Six hledali překladatele/tlumočníka japonštiny a na svém webu uvádí, že pro nového vydavatele s celosvětovým záběrem pracují na zatím neoznámeném úžasném projektu. Dle Kotaku pak v LinkedIn profilem několika současných i bývalých zaměstnanců Slant Six games figuruje zmínka o tom, že se podílejí na vývoji multiplayer akce pro PS3 a X360.

Jak už je zmíněno v úvodu, Capcom v posledních letech rozjel externí spolupráci se západními týmy opravdu naplno, zatímco ve svých interních studiích se věnuje vývoji her stále méně. A pokud lze soudit dle mdlých kvalit Lost Planet 2, tak Capcomu interní vývoj moc od ruky nejde, což v rozhovoru pro 4gamer potvrdil i Keiji Inafune, donedávna kreativní šéf vývoje v Capcomu, který si sbalil kufry a odešel. Jedním z důvodů byla právě situace s interním vývojem, který se nesmyslně prodražoval bez dopadu na kvalitu her.

 

 

 

Nejnovější články