To ale nebrání v tom, aby se do porovnávání nepustil Bobby Kotick: „Vydání Call of Duty patřilo v uplynulých šesti letech každý rok k nejvýznamnějším událostem zábavního průmyslu. Od té doby, kdy byla značka Call of Duty spuštěna, přesáhly výdělky součet deseti nejnavštěvovanějších snímků roku 2012. Překonali jsme výdělky sérií jako Star Wars a Harry Potter“.
Jakkoliv je toto srovnávání poněkud mimo (filmy zase mají DVD a Blu-ray prodeje, stárnou mnohem pomaleji, mají mnohem nižší linii ztráty ceny), platí, že Call of Duty skutečně patří k nejvýraznějším značkám zábavního průmyslu. Což nás asi nijak nešokuje, to víme už nějaký ten pátek. Ukazuje se ale taktéž, že prostě dokáže táhnou právě tato značka, bez ohledu na to, jaké studio za hrou stojí. Je nyní jen otázka, jak dlouho dokáže tato značka ještě opakovat a navyšovat své rekordy.