BioShock Infinite bere PlayStation 3 vážně
zdroj: tisková zpráva

BioShock Infinite bere PlayStation 3 vážně

22. 11. 2010 15:15 | Téma | autor: levis |

Chris Kline z Irrational Games o víkendu na oficiálních fórech hráče ujistil, že BioShock...

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Chris Kline z Irrational Games o víkendu na oficiálních fórech hráče ujistil, že BioShock Infinite pro PlayStation 3 rozhodně nebude jen nějaký obyčejný port. Vývojáři to prý s verzí pro PS3 myslí vážně, dokonce kvůli ní nabrali spoustu externích zaměstnanců. Zkrátka v žádném případě nechtějí opakovat situaci s problematickým prvním dílem série, který nechali pro PS3 vzniknout externě v jiné firmě. "Tentokrát hru simultánně vyvíjíme přímo u nás ve studiu pro PS3, 360 a PC zároveň," napsal Kline.

"Všichni víme, že PS3 je silná a zároveň jedinečná konzole, která má své přednosti i nároky. Ale v porovnání s PC není nijak lehké vytvářet hru ani pro Xbox 360, takže než abychom jednu platformu označili za hlavní, raději jsme enginu přizpůsobili tak, aby programátoři se všemi verzemi nakládali podobně jako s tou pro PlayStation 3." Toho autoři docílili konkrétně implentací systémové struktury operační paměti, která funguje na bázi PPU/SPU právě ze strojů PlayStation 3. Vedle toho se BioShock: Infinite neustále testuje na PS3, všichni programátoři mají na stolech poslední vývojářské kity a pořád také aktualizují testované buildy hry. Držíme vám palce, kluci.

Nejnovější články