V pátek jsme vám přinesli preview nadějné střílečky Storm / Echelon a dnes na něj navazujeme rozhovorem s tvůrci hry, ruskými Buka Entertainment.
zdroj:
tisková zpráva
WOL: Společnost Buka Entertainment patří mezi nejúspěšnější ruské herní výrobce, ale zatím není tak známá jako jejich kolegové v západní Evropě nebo USA. Můžete se nám prosím představit, říct něco o sobě a vaší společnosti?
Buka: Jmenuji se Saša Mikhalov, jsem viceprezidentem Buka Entertainment a hlavním manažerem projektu Storm. Buka má hlavní sídlo v Moskvě, ale tým pracující na hře Storm se nachází v St.Petersburgu.
Společnost Buka byla založena v roce 1993 a v současné době jsme nejvetší herní distributor v Rusku. Naše pole působnosti je poměrně široké, vedle produkce vlastních her zajišťujeme distribuci, lokalizaci, publikování a všechny činnosti s tím spojené. Spolupracujeme s nejlepšími vývojáři a přestože by se mohlo zdát, že většina lidí z této branže přešla do USA, talent v Rusku naštěstí zůstal. Hry od Buka jsou různorodých žánrů - od RPG, tankových simulátorů, naučného software, cartoonových sérií pro děti a především Hard Truck, což je po Tetris nejúspěšnější ruská hra všech dob, která se prodávala v 52 zemích po celém světě. Naše produkty byly přeloženy do sedmi jazyků a doufáme, že Storm a Project Overdrive (viz naše nedávné preview) budou navazovat na naše předchozí hry a proslaví více naší firmu. Byli jsme velmi potěšeni přiznivým ohlasem na hru Storm a už nyní plánujeme její pokračování.
zdroj:
tisková zpráva
WOL: Storm je jen pracovní název, jaké jsou šance že bude název hry změněn v pozdějším stádiu vývoje? Můžete nám prozradit, o jakých dalších názvech uvažujete?
Buka: Bohužel musíme název změnit, protože někdo už má slovo Storm zaregistrováno jako ochrannou známku. Nyní provádíme registraci slova Echelon, což by měl být konečný název.
WOL: Storm vypadá na velmi ambiciózní projekt, některé jeho vlastnosti jako například grafický engine jsou dost kvalitní. Přesto, minimální požadavky na konfiguraci jsou nízké - Pentium 200, 32 MB RAM. Jak zaručíte, aby hra běžela uspokojivě i na tomto dnes již podprůměrném systému?
Buka: Systémové požadavky jsou poměrně nenáročné, ale hráči se slabšími počítači musí počítat s tím, že neuvidí všechny grafické efekty enginu, neboť značná část výhledu bude pokryta mlhou, tzv. "fog of war". Projekt Storm je po technické stránce (speciálně grafika) na vysoké úrovni, ale k plynulému hraní v celé kráse budete potřebovat výkonný počítač.
zdroj:
tisková zpráva
WOL: Hra bude především leteckou střílečkou, ale bude obsahovat také pozemní jednotky. Kromě jejich ničení, bude s nimi moci hráč nějak komunikovat?
Buka: Ve hře je obsažen komplexní model spolupráce mezi různými jednotkami, ať už leteckých, pozemních či lodí. Jednotky nejsou jen předmětem ke snadné destrukci, ale reagují na měnící se situaci ve hře, jako například podle toho jakým směrem letíte. Protože se jedná o válečnou simulaci, jsou všechny důležité statické objekty chráněny protiletadlovými stanicemi, což řadí útok na ně mezi riskantní záležitosti. Poškození letadla hráče a jiných objektů budou ovlivňovat celý jejich fyzický model a chování.
pokračování
|