Bohové         ve při         Poseidon a Athéna, dva mocní mají mezi sebou spor a jak známo, řečtí bohové         k vyřešení svých problému často používají smrtelníky. Ve hře Invictus         se nacházíte na straně bohyně Athény a musíte splnit několik úkolů, které         na vás nachystal Poseidon.
          Abych pravdu řekl, tak jsem od tohoto titulu moc neočekával. Budu-li upřímný         - sleduji produkci firmy Interplay jen kvůli tomu, že také vydávají hry         od týmů Bioware a Black Isle. Mám rád hry, které od nich vzešly - Descent         mi přivodil mořskou nemoc a navíc stejně nejsem nijak zvlášť dobrý pilot,         MDK2 ještě nevyšlo a nehraji ani mnoho strategické hry, takže jsem skutečně         od tohoto titulu moc neočekával.
          Invictus se hraje stejně snadno jako ostatní strategické tituly dnešní         doby. K ovládání základních funkcí budete potřebovat myš a navíc můžete         pomocí klávesnice zadávat další povely. A pokud máte pocit, že potřebujete         získat nějaké zkušenosti před vaším vstupem do první kampaně, tak můžete         začít tréninkovou misí. 
  Síla         voxelů         Graficky vypadá Invictus skutečně dobře. Někomu může hra připomínat Myth,         alespoň mě teda ano, ale to neznamená něco špatného. Engine je založen         na voxelovské technice a voxely umožňují 3D objektům mít jakýkoliv tvar         a velikost. Pokud jste hráli hry jako Commanche, Oucast a nebo Delta Force,         víte o čem hovořím a jak to vypadá. 
          Tvůrci nám umožnili nejen snadné nastavení kamery, ale poskytli nám její         úplné ovládání. Můžete si pohled kamery nastavit dle vaší libosti. Pokud         máte rádi pohled zhora, není to problém. Nebo raději v isometrickém pohledu,         známého rovnež také jako ptačí oko? Stačí říct. A pokud budete chtít,         můžete si vše prohlížet tak blízko, jak jen to je možné.
  Co nějaké audio?         Hlášky se moc často ve hře nevyskytují a tak zůstává jen u občas se vyskytujících         pokřiků „Charge!“ a „Raaaaaah!“. Trochu humorné jsou jen vypravěčovy komentáře         - jestliže třeba ukážete myší na nějaký objekt a setrváte na něm déle         než je nezbytně nutné k nějaké operaci, tak je to okomentováno třeba větou:         „A co sis myslel, že to je?“ 
  pokračování  | 
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
       
    
  
    
      
      
      
        
        
           
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
 
  |