Nejnovější články
Pod radarem: Horor s forenzní analýzou, kooperace s bombou a pěstování hus
Střílečka, inkrementačka i ruské postapo
MSI Claw 8 AI+ – test nadupaného PC handheldu
Někdy do stejné řeky dvakrát vstoupíš
Přirodní síly volají. Do Path of Exile 2 míří druid, plná verze snad v příštím roce
Slibné ARPG sází na matičku zemi
Sega pokukuje po umělé inteligenci, k jejímu využití chce ale přistoupit opatrně
Jde to bez ulehčení?
Seriálový Fallout nebude navazovat na žádný z konců New Vegas. Obsidian navštívil plac
Ke komu by se přidal Todd Howard?
Za přepínání hudby si připlatíte. Metroid Prime 4: Beyond schoval základní funkci za amiibo
Ticho i oblíbené skladby za 30 dolarů
16 nejlepších remaků a remasterů, které si teď můžete zahrát
Když se restauruje s citem
Blizzard dal svým nejvěrnějším fanouškům facku
Sony odhalila všech 20 her pro retro konzoli PlayStation Classic
Sledujte Fight Club #380 s Martinem Klímou nejen o budoucnosti Kingdom Come
Sledujte Fight Club #380 s Martinem Klímou nejen o budoucnosti Kingdom Come
Rozhovor: Daniel Vávra (nejenom) o vývoji Kingdom Come
Polská adventura Apocalipsis láká na grafiku jako ze středověkého kodexu a kapelu Behemoth
Fight Club #362: O Kingdom Come s Martinem Klímou
Fight Club #362: O Kingdom Come s Martinem Klímou
System Shock Remake si bere pauzu, vývojáři se až příliš vzdálili původní vizi
Fight Club #362: O Kingdom Come s Martinem Klímou