
Nejnovější články
The House of the Dead 2: Remake – recenze předělávky, která nemusela nikdy vyjít
Když je moderní verze ve všem horší
Baldur's Gate 4 je hudbou vzdálené budoucnosti. Přednost dostává D&D ve stylu God of War
Larian na něm pracovat nebude
Překladatelský oříšek. Roguelite dungeon na několik momentů zaváněl exkrementy
Záchodový humor umělé inteligence?
Enzo Favara se nefláká. Mafia: The Old Country ukazuje první statistiky a slibuje volnou jízdu
Prodejní odhady působí slibně
Tiny Bookshop promění váš sen o vlastním knihkupectví v hřejivou herní realitu
Knihy, přátelství a žádný stres
Hideo Kodžima: Legendární vývojář, který 40 let nešlápnul vedle
Když se stírá hranice mezi hrou a filmem
Blizzard dal svým nejvěrnějším fanouškům facku
Sony odhalila všech 20 her pro retro konzoli PlayStation Classic
Sledujte Fight Club #380 s Martinem Klímou nejen o budoucnosti Kingdom Come
Sledujte Fight Club #380 s Martinem Klímou nejen o budoucnosti Kingdom Come
Rozhovor: Daniel Vávra (nejenom) o vývoji Kingdom Come
Polská adventura Apocalipsis láká na grafiku jako ze středověkého kodexu a kapelu Behemoth
Fight Club #362: O Kingdom Come s Martinem Klímou
Fight Club #362: O Kingdom Come s Martinem Klímou
System Shock Remake si bere pauzu, vývojáři se až příliš vzdálili původní vizi
Fight Club #362: O Kingdom Come s Martinem Klímou