Podle dojmů zahraničních redaktorů bude mít však hra stylově nejblíž k sérii japonských bojovek Ninja Gaiden, a to rovnou ve třech ohledech: superrychlých soubojích, v míře necenzurované brutality i hbitých kamerových střizích snad v duchu Bourne Conspiracy (a po něm i poslední filmové bondovky).
V základu téhle third-person akce tedy budou neustálé souboje, většinou proti několikanásobnému přečíslení (od tří až po deset nepřátel naráz). Na třech tlačítkách na ovladači budete mít namapované lehké, těžké a speciální útoky, přičemž pro zjednodušení autoři prozatím zcela upustili od možnosti případného propojování a tvoření komb.
Kdo bude chtít pestřejší souboje, naučí se s hl. hrdinou Wolverinem v pravý čas uskočit/vyskočit do vzduchu nebo využít některé z kontextuálních akcí (čti: využít interaktivního prostředí). Při tom všem by hra ale zřejmě brzy omrzela, pokud by na vás jen chrlila vlny nepřátel: proto vás vývojáři chtějí vtáhnout do víru neústávajících scén včetně takových lahůdek, jako bude přeskakování z jedné helikoptéry na druhou během letu. Superhrdinům se zkrátka meze nekladou.
O tom ostatně svědčí i některé z pohybů, kterým se Wolverine postupně naučí - třeba se zaměřit na některého z opodál hlídajících protivníků, vytasit drápy a vyletět mu přímo vstříc jako projektil. A když už jsme u toho: pokud by jej zaměřila třeba naváděná raketa, Wolverine ji dovede včas vykrýt opět vytasením svých drapů, zřejmě obecně používaných dost v duchu Prototype.
X-Men Origins: Wolverine vyjde v květnu pro PC, Xbox360 a PS3 - více v našich článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
X-Men Origins Wolverine odkryti [5.12.2008 10:10 - levis]
zdroj: Eurogamer & EGM