- Pohádkový fantasy svět je designován tak, jako by to bylo "něco z dávného dětství", a mimo jiné v něm narazíte na spoustu hub.
- Volba obtížnosti se projeví především do počtu nepřátel, tzn. pokud budete zrovna mít náladu na to, rozsekat celou armádu koster, jednoduše si zvýšíte úroveň obtížnosti (a poté zase kdykoliv posunete zpět).
- Principy kouzlení budou spočívat v kreslení předmětů přímo na obrazovce (buďto přes pohybové senzory nebo jednoduše přiřazením tlačítek z ovladače, např. čtverečkem pro krabici atd), přičemž takto si vytvoříte nejen sokobanovskou bednu, ale také příhodný žebřík nebo něco, s čím budete moci hnout jiným předmětem.
- Podobně jako v předchozím Shadowgrounds od týchž autorů, i Trine využije fyzikálních vymožeností PhysX.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Oznámení Trine od autorů Shadowgrounds [8.12.2008 16:16 - levis]
zdroj: 1UP