Titanfall 2 vyjde v říjnu, kampaň se zaměří na příběh robota a jeho pilota
zdroj: tisková zpráva

Titanfall 2 vyjde v říjnu, kampaň se zaměří na příběh robota a jeho pilota

13. 6. 2016 0:22 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Nejen, že Titanfall 2 bude mít na rozdíl od jedničky příběhovou kampaň pro jednoho hráče, ještě dá Titánům, tedy titulním robotům, osobnost. Možná se to týká jen BT-7274, zasloužilého veterána Pohraničních válek, který bude vaším parťákem v kampani, ale jisté je, že příběh vsadí na osvědčené téma „chlapec a jeho pes.“ Příběhově kampaň navazuje na konflikt, který se první díl zoufale snažil odvyprávět uprostřed frenetických multiplayerových přestřelek. Stále se tedy jedná o boj mezi mezihvězdným průmyslovým konglomerátem IMC a Milicí složenou z koloniálních dobrovolníků, kteří proti útlaku IMC povstali.

BT-7274 je starý Titán typu Vanguard, jehož pilot zemřel při výsadku na území držené IMC. Místo něj tedy adoptuje Jacka Coopera, mladého rekruta Milice, který touží být pilotem, ale šanci mu opravdu dá až tato krizová situace hluboko za nepřátelskými liniemi. Je zajímavé sledovat, jak se Titáni proměnili z pouhých nástrojů v bitevní stroje s vlastní inteligencí, byť možná velmi limitovanou (i když BT zjevně myslí). Z traileru na kampaň je jasné, že protivníkem vám bude IMC i drsná příroda a bojovat budete nejen ve Titánovi, ale i mimo něj. Dá se čekat, že se nějak v rámci zápletky objeví i schopnosti, které pak najdete v multiplayeru.

Co se dá z upoutávky vyčíst, kampaň bude asi pojatá jako klasický akční blockbuster, čímž EA chytře vytváří konkurenci jinému letošnímu sci-fi – Call of Duty. Tím spíš, že multiplayer u Titanfallu 2 udělal také pořádný skok kupředu. Už v jedničce byla frenetická akce velice zábavná, ale poněkud se potvrdily mé obavy, že se po čase intenzita zážitku ohrála a ve hře mohlo být víc různorodého obsahu. Dvojka by, jak se zdá z prvních informací, mohla toto napravit. V prvé řadě se představí šest nových Titánů, u pilotů bude větší výběr schopností a celkový systém progrese bude propracovanější. Stejně tak bude k dispozici víc možností vizuálních úprav jak pilota, tak Titánů.

zdroj: Archiv

Ze zmíněné šestice nových Titánů zatím byli představení dva – Scorch a Ion. První jmenovaný se specializuje na oheň. Jeho hlavní zbraní je vrhač termitových granátů, které po dopadu zapálí okolí. Jako těžká zbraň u něj funguje Firewall, která vypálí na cíl doslova stěnu hořícího termitu. Taktická schopnost mu umožní položit hořlavé kanystry s plynem, které odpálí sebemenší plamen. Obrannou schopností je Heat Shield, což de facto znamená, že kolem sebe vytvoří takový žár, že roztaví příchozí projektily a poškozuje nepřátele ve své blízkosti. Odpálením jádra pak můžete vytvořit obrovitou ohnivou vlnu, která se dál šíří a způsobuje těžké poškození.

Titán model Ion místo ohně sází na lasery. Jeho hlavní zbraní je Splitter Rifle, rychlopalná elektromagnetická puška, která střílí v trojranných dávkách. Jako těžkou zbraň má na rameni těžký laserový kanón a taktickou schopností jsou miny, které odpaluje (nepřekvapivě) laser. Jako obrannou schopnost má Vortex Shield, který příchozí palbu obrátí směrem na nepřítele. Při využití jádra pak můžete vystřelit masivní laserový výboj, který propálí prakticky vše, co mu stojí v cestě.

zdroj: Respawn

Z šestice kusů taktického vybavení pro piloty byly představené tři. Hák vám umožní vyšplhat se i na vysoko posazená místa a také si můžete přitáhnout nepřítele blíž k sobě. Především ale funguje v součinnosti s vaším jetpackem. Můžete se tak ze skoku (či letu) přichytit na vzdáleného Titána, přitáhnout se, zaútočit a případně stejně elegantně, jako Spider-Man, zase zmizet z hřbetu obřího robota.

Dalším kusem vybavení je pulzní čepel je skvělá v boji na blízko a umí vyslat sonarový impulz, který odhalí okolní nepřátele. Holo Pilot pak slouží ke zmatení protivníka – jde o hologram, který kopíruje vaše poslední pohyby a tak působí jako celkem uvěřitelný cíl. Z videa z multiplayeru je jasné, že boj bude ještě rychlejší a především, bojiště bude mnohem chaotičtější, protože k ruce budete mít víc schopností. Hra samozřejmě pokračuje ve standardu nastoleném prvním dílem, kde byl pohyb po zdi naprostou nutností pro přežití.

Titanfall 2 vyjde tentokrát na PC, Xbox One i PS4 a to 28. října. Před vydáním bude k dispozici i betatest, do nějž se bude vybírat i z hráčů registrovaných k odběru novinek o hře.

Nejnovější články