Naposledy jsme se fantasy RPG od BioWare, tedy fantasy Dragon Age: Origins, pokusili osvětlit na základě jednoho drobného questu. Byla by ale škoda nepřipomenout, co nového se o herních mechanismech od té doby zjistilo:
- Hlavní příběhové lince bude předcházet několikahodinový hratelný prolog, lišící se na základě výběru rasy a třídy pro svoji postavu (tzn. celkem šest variant). Zde se dozvíte základní informace o herním světě a také se seznámíte s některými důležitými aktéry následujících dějů.
- Mezi jednotlivými národy ve hře budou panovat velmi vyhrocené rasové a etnické vztahy (a to nejen mezi vlky a elfy, o nichž byla řeč minule), naopak není jasné, zda se budete moci sblížit s opačným pohlavím z jiné rasy.
- Členové vaší party se mohou sami rozhodnout na základě toho, jak se k nim budete chovat, nebo např. pokud je urazíte nemístnou poznámkou v dialogu, kterému budou jen přihlížet.
- Po dlouhých bitvách budou vaši bojovníci celí upatlaní od krve.
- Kouzla vyčarovaná během bitev budou platit i po skončení šarvátky, takže pokud vás třeba nepřítel z posledních sil zapálí těsně před tím, než sám padne, v následujícím filmečku bude vaše postava ještě stále doutnat.
zdroj: Archiv
Dragon Age Origins trailer
- V rámci mise v Išalské věži, na jejíž vrcholku bude třeba zdolat jednoho gigantického obra, se střetnete také s nezvklými nepřáteli (a další pomyslnou spojnicí s tolkienovským světem), totiž chodícími stromy.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Nájezd vlků v Dragon Age Origins [11.2.2009 15:15 - levis]
Odklady Dragon Age: Origins a The Sims 3 [4.2.2009 04:04 - jd]
Dragon Age Origins bude v češtině [7.1.2009 23:23 - jd]
zdroj: GamesRadar, IGN, Gamespot, WP & Gamespy