- Žádná situace nebude mít ve hře jediné řešení: pokud se hrdina B.J. Blazkowicz např. ocitne pod palbou z nepřátelského kulometného hnízda, bude jej buďto moci vzít ztečí, vylézt na střechu a vpadnout nepříteli do týla nebo skočit do podzemní kanalizace a celé situaci se úspěšně vyhnout.
- Narozdíl od Blazkowicze nebudou mít nacisté přímý přístup do Krytu, tzn. fantasmagorického světa alternativní reality, do nějž bude hrdina moci moci utíkat již od rané fáze hry díky nálezu nějakého předmětu. Blazkowicz tímto získá možnost využívat některé z nadpřirozených sil projektu Černé slunce (viz preview), konkrétně skrze jednotlivé runy, rozeseté po herním světě.
- Autoři slibují spoustu odkazů na legendárního Wolfensteina 3D, ať už v podobě skrytých pokladů, oblíbených zbraní nebo dokonce starých známých tváří (Hitlera ale vyloučili již dříve).
- Na vývoji se intenzivně angažují i id Software, zhruba tolik, jako tomu bylo ve starších titulech jako Heretic nebo Hexen 2. Na hře pracuje zhruba padesát zaměstanců Ravenu, tedy stejně jako na dvou dalších titulech téhož studia (Singularity a X-Men Origins: Wolverine).
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Vzkříšení Wolfensteina v lepším světle [1.8.2008 17:17 - jester]
Wolfenstein - oficiální obrázky [15.7.2008 23:23 - levis]
Wolfenstein odhalen [12.7.2008 01:01 - levis]
zdroj: 1UP