První záběry a dojmy z hraní Operation Flashpoint: Red River
zdroj: tisková zpráva

První záběry a dojmy z hraní Operation Flashpoint: Red River

23. 11. 2010 14:14 | Preview | autor: levis |

Asi byste tomu nevěřili, ale třetí díl taktické střílečky Operace Flashpoint se dle nových dojmů ze zahraničí v první řadě pokusí zalíbit ještě širšímu hráčskému publiku. Díky vysoké míře přizpůsobení půjde hru sice pořád nastavit tak, aby se zalíbila i fanouškům orientovaným spíš na realistické střílečky, ale žánrová pestrost a volitelný posun k arkádovému stylu hry je u třetího dílu Red River jasnou snahou o nábor nových fanoušků.

Narozdíl od sérií Call of Duty nebo Bad Company se opět zhostíte role řadového amerického mariňáka, který velí týmu tří dalších vojáků (buď ovládaných počítačovou AI nebo živých spolubojovníků v kooperativním módu). Na udílení příkazů máte k dispozici podstatně zjednodušený interface s možností vydat rozkaz k přesunu, palbě či ústupu a tentokrát si prý při hraní rozhodně nebudete stěžovat na rčení, které se stalo mottem prvního dílu: "Pokud uvidíte záblesk, už je příliš pozdě". Jestli chcete zjistit proč, čtěte dál, nejprve jsou tu ale dnešní první záběry z hraní:

Red River poprvé obsáhne pomocné zaměřování s možností přiblížit si hledáček zbraně a nechat kurzor, aby automaticky sklouznul přímo na nepřítele (další inspirace třeba posledním dílem Call of Duty). Potěší i takové drobnosti, jako je zjednodušené menu, kde lze třeba narozdíl od dvojky udělat úkrok zpět a nemusíte tak celou nabídku rozvíjet zase od začátku. Oproti dvojce už také nebudete muset krvácející spolubojovníky léčit medpackem, kterých je v Red River nyní neomezený počet a krvácejícího vojáka lze postupným aplikováním lékárniček vrátit dokonce až na 100% zdraví.

Pokud nebudete hrát v hardcore obtížnostním módu, vaši padlí kolegové navíc automaticky obživnou na každém dalším checkpointu. Navzdory tomu všemu prý ale Red River neschází autenticita a dojem z opravdové války, glosuje své dnešní dojmy z hraní redaktor IGN. Pořád vás ve hře může zabít jediná správně mířená střela, trajektorie kulek se stále mírně odklání od cíle a umělá inteligence se oproti druhému dílu podstatně zlepšila. Ostatně kdo by z Operace Flashpoint nechtěl mít arkádu, jednoduše si všechny ty "zjednodušující" prvky vypne v menu. Co říkáte, bude to stačit?

Operation Flashpoint: Red River vyjde v roce 2011 pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3.

Nejnovější články