Princip fungování FPS The Crossing
zdroj: Archiv
Preview

Princip fungování FPS The Crossing

12. 1. 2007 14:14 | autor: Redakce Games.cz |

Tak už víme, na jaké bázi bude fungovat nový styl "cross-play", kde živí hráči nahrazují počítačové nepřátele.

Těsně před Vánocemi odhalila společnost Arkane Studios vývoj svého nového projektu s názvem The Crossing s tím, že další podrobnosti o tomto díle přinese až lednové vydání časopisu Games for Windows. Leden je v plném proudu a zmíněný magazín i se slibovanými informacemi venku. Souhrn toho nejdůležitějšího poskytl magazín Firingsquad.

Obrázek zdroj: Archiv Pokud jste četli náš první článek o The Crossing, jehož součástí bylo také první teaser video a obrázky z něj, víte, že se jedná o first-person střílečku postavenou na Source Enginu a slibující zvláštní spojení aspektů singleplayeru a multiplayeru v něco, co tvůrci nazývají "cross-play". Dějištěm hry bude Paříž, která dle nastoleného příběhu poté, co se rozpadla francouzská vláda, upadla do chaosu. Očekávat můžete i jakési propojení s paralelní realitou, a to takovou, v jejíž minulosti řád Templářů nezanikl, ale naopak ovládl státní správu.

A teď k tomu "cross-play". Oč tedy jde? Když se v rámci základní příběhové kampaně rozhodnete (a je jedno, jestli to bude v singleplayerovém nebo kooperativním módu), že si právě tento nadcházející souboj chcete zahrát namísto s počítačovou AI se skutečnými hráči, jednoduše hru přepnete a role vašich "umělých" protivníků zastanou živí lidé. Fungovat to má i naopak, takže coby takový "skirmišák" se můžete v případě potřeby kdykoliv přepnout do příběhových misí a ujmout se tak postav nepřátel, které by jinak byly ovládány počítačem. Jak se zdá, pro ty, kteří budou tento systém využívat, má mít hra připravený nějaký bonusový obsah přístupný po odemknutí. V současné době je The Crossing ještě teprve na počátku své cesty k vám a nepředpokládá se, že by vyšla dříve než v průběhu roku 2008.

zdroj: Firingsquad

korgull

Nejnovější články