Kingdoms of Amalur, nástupce Oblivionu?
zdroj: tisková zpráva

Kingdoms of Amalur, nástupce Oblivionu?

12. 12. 2010 18:18 | Preview | autor: levis |

Fanoušci epických středověkch RPG letos jistě zaregistrovali oznámení Kingdoms of Amalur, který dle nejnovějších dojmů časopisu Xbox World 360 pasuje na duchovního nástupce Oblivionu. Tahle nová hra od EA má prý všechno, co byste chtěli: deset tisíc let vlastních mýtů a historie, na níž stojí jednotlivé herní události, výrazné postavy i silné vývojářské zemí, jmenovitě např. designéra Oblivionu a Morrowindu, dále bestsellerového spisovatele R.A. Salvatora nebo uznávanou komiksovou hvězdu Todda McFarlanea.

Samotná hra by měla představovat mix singleplayerového akčního RPG a la Gothic IV s tvrdou arkádovou mlátičkou ve stylu God of War. První teaser trailer prozradil, že bojovat budete např. s přerostlými kostrami nebo že při střetech s několika postavami najednou si hlavní hrdina, pochopitelně rytíř v nablýskané zbroji, klidně vypomůže i pěstmi, nohama nebo rukojetí meče. Docela originálně vypadala také zrůda, která se mihla na konci traileru: o nějakém kopírování draků či obrů tu rozhodně nemůže být řeč. A co dalšího o hře víme?

 

 

Dle prvních informací uvidíte celou hru z pohledu třetí osoby a nejednou přijdete do styku s postavami, které byly vzkříšené z mrtvých - ostatně co se ve videu může zdát jako mučící nástroj je dost možná jen nějakým ďábelským přístrojem na oživování padlých mrtvol. Ve světě Amalur vás jinak čeká spousta prozkoumávání, vyvíjení postav, války mezi několika frakcemi i jejich spojenectví v černou hodinu, kdy už se vítězství zla zdá neodvratné.

Na říjnovém Comic-Conu autoři představili několik konkrétních drobností: obrovského zlého obra Bolgana, smrtící kladivo z prvního teaser traileru a devět zvláštních dýk s tajemnými silami. Při zvláštním diskusním panelu pak vývojáři soustředeně mluvili o tom, že při střetu s obrem se budete muset uchýlit k úplně jiné bojové taktice, než když budete stát proti stejně vysokým nepřátelům - a na podobě soubojů se prý podepíše také váha vaší zbraně.

Nakonec ještě připomeňme, že vývojáři z 38 Studios zároveň pracují také na MMO Project Copernicus, která se bude též odehrávat ve světě Amalur, jen v jiném období. Nic bližšího o hře ale zatím není známé.

Kingdoms of Amalur: Reckoning vyjde v roce 2011 pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3.

Nejnovější články