Série Fight Night Round nám pozvolna dospěla do čtvrtého dějství, které má nabídnout zcela přepracovaný fyzikální engine a zbrusu nové prvky. Čtyřka má být, údajně, zcela nová hra, postavená od základu znovu, byť některé základní koncepty z minulosti zůstanou zachované. Tvůrci slibují mimo jiné akurátní ovládání a vyšší míru realismu. V případě zmiňovaného fyzikálního enginu má být tento schopen vypočítat a následně vyhodnotit řadu důležitých atributů. Rychlost, směr vedení a typ útoku, sílu a také ještě případnou únavu rohovníka, jež se samozřejmě podepíše nejenom na úderové fázi. Hra má přitom běžet na 60fps, nicméně tyto kalkulace jsou v současnosti propočítávány při 120fps pro co nejpřesnější vyhodnocení dat.
zdroj: Archiv
Fight Night Round 4 physics trailer - stažitelná verze (16 MB, HD)
Významnou roli při střetu sehrají fyzické parametry borců, nyní není řeč jenom o váze, ale také např. o výšce a s tím související délce paží. Takže boxer efektivní v boji na větší distanc (právě díky délce svých rukou) bude méně obratný, pokud se mu soupeř dostane hodně na tělo. Tady se dále počítá s možností tradičního objetí (klinčem) boxera pro jeho dočasné zpacifikování - skrze stisknutí vybraného tlačítka na ovladači, s následnou eventualitou rychlého odstrčení a využití volného prostoru pro rychlý atak. Ve kterém pak budete moci zasáhnout nepřipraveného, překvapeného soupeře.

Fight Night Round 4 vyjde již začátkem června ve verzích pro konzole X360 a PS3 - více v našem dřívějším zpravodajství:
20 čenichovek z Fight Night Round 4 [31.3.2009 16:16 - jd]
Přirozený box v Fight Night Round 4 [18.3.2009 22:22 - levis]
Změny v boxu Fight Night Round 4 [10.3.2009 16:16 - levis]
Vítejte v ringu Fight Night Round 4 [23.1.2009 21:21 - levis]
Videa: Fight Night 4, Perimeter 2, The Hunter [18.12.2008 11:11 - jd]
Nahrávka z Fight Night Round 4 [14.9.2008 18:18 - jd]
Ohlášení boxu Fight Night Round 4 [9.5.2008 10:10 - jd]