Přirozený box v Fight Night Round 4
zdroj: tisková zpráva

Přirozený box v Fight Night Round 4

18. 3. 2009 22:22 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Vylepšený fyzikální model slibuje nejlepší box všech dob. PREVIEW

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Patříte-li mezi fanoušky boxové série Fight Night, při pohledu na čtvrtý díl si prý jako první uvědomíte, že skok v grafice není oproti trojce nijak zásadní, tvrdí ti, kterým se čerstvě poštěstilo vidět Fight Night Round 4 v pohybu. Co je mnohem důležitější: vývojáři své úsilí neinvestovali do zbytečného zvětšování objem textur a detailů, ale naopak grafiku přizpůsobili tak, aby na obou konzolích běžela plynule při šedesáti snímcích za sekundu. Což má prý mnohem větší vliv na to, jak hra vypadá, než by přinesly případné marginální zlepšení grafiky.

Co naopak doznalo zásadních změn je fyzikální model, který se projeví i po vizuální stránce: všimněte si, jak boxerům při pohybech věrohodně nabíhají svaly na ramenou i na prsou. Nemluvě o drobnostech, jako že při úderu do obličeje z protivníkových úst vyletí sliny nebo že se oba boxeři budou během zápasu stále více potit.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Fyzika se podepíše i na průběhu jednotlivých zápasů: už žádné předem naprogramované pohyby nebo reakce hráčů! Pokud se před protivníkovým úderem rozhodnete skrčit byť jen o půlvteřiny pozdě, dostanete pořádnou šlupku do hlavy - ale ne přímo do nosu (jak tomu bylo v předchozích dílech, kdy boxera utržená rána doslova "nadzvedla"), nýbrž jen do čela. Přesně, jako by tomu bylo ve skutečnosti.

Velkou část změn jsme již pokryli v našich preview (zde a zde), přesto lze mezi řádky vyčíst několik dalších novinek: třeba že blokování bude tentokrát zjednodušené na dva pohyby (blok hlavy/blok pod pasem). Zda protivníkovu ránu vykryjete bude záležet také na ukazateli vaší výdrže, který se rychle vyčerpá, pokud váš oponent najednou nabere sílu a začne do vás bušit. Takže byť třeba tlačítka stisknete ve správnou chvilku, třetí nebo čtvrtý silný úder v řadě za sebou už nemusíte plně vykrýt.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Stejně tak ale druhý dech při zápase snadno chytnete i vy a zavalíte protivníka ranami. V takovém případě se snadno stane, že nepřítele několika údery za sebou dočasně omámíte. To neznamená, že by se složil na místě: jen se bude trochu těžkopádněji pohybovat, ztratí úplnou kontrolu nad svými reflexy a obecně bude mnohem náchylnější k tomu, abyste mu zasadili poslední ránu. Běda ale, pokud se v jeho situaci ocitnete vy..

zdroj: Archiv


Fight Night Round 4 trailer

Fight Night Round 4 vyjde v létě pro Xbox 360 a PlayStation 3 - více v našich článcích:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Změny v boxu Fight Night Round 4  [10.3.2009 16:16 - levis]
Vítejte v ringu Fight Night Round 4  [23.1.2009 21:21 - levis]
Nahrávka z Fight Night Round 4  [14.9.2008 18:18 - jd]
zdroj: IGN & Gamersyde

levis

Nejnovější články