PC verzi vychvaloval hlavní producent Mark Rubin v telefonním rozhovoru s Kotaku. Pochopitelně nemohl nezmínit ani skvělou grafiku u verzí pro Xbox One a PlayStation 4, ale PC bude jasně na špici. Jeden z konkrétních rozdílů, které Rubin jmenoval, by mělo být rozlišení textur. Sem tam prý narazíme na textury se stejným rozlišením jako budou mít next gen verze hry, ale většina textur by měla být ve vyšším rozlišení.
Rubin také potvrdil, že multiplayer Call of Duty: Ghosts se bude mezi jednotlivými generacemi konzolí lišit pouze graficky, nijak jinak. Ať už si hru koupíte hru na jakékoliv platformě, měli byste z ní mít víceméně stejný zážitek. Jen na next genu to bude vypadat líp a na PCčku ještě o fous líp. Samozřejmě, opodál stojí Battlefield 4, který vypadá podstatně líp. Buďme však rádi alespoň za to, že Infinity Ward konečně předělali engine, v jehož základech se donedávna povalovaly zbytky letitého Carmackova Quake III enginu.