Atlus představuje novou střílečku God Mode
zdroj: tisková zpráva

Atlus představuje novou střílečku God Mode

21. 12. 2012 11:50 | Preview | autor: Adam Homola |

Atlus je vydavatel/vývojář, který není v našich vodách zrovna moc známý. Na svědomí má ale spoustu her, přičemž nejvýraznější je série Persona a nedávná Catherine také stojí za hřích. Ostatně jsme ji recenzovali a Vašek jí udělil skvělou devítku. Většina her od Atlusu ale jednoduše není moc cílená na západní hráče - spíše na Japonsko. To by se však mohlo s čerstvě oznámenou hrou změnit. Bude to střílečka, jmenuje se příznačně God Mode a trochu připomíná Serious Sama nebo Painkillera. Ovšem v trochu jiném podání.

God Mode má být stahovatelná arkádová střílečka, ve které se vyblbnou v kooperativním režimu až čtyři hráči. Tušíte správně, že na příběh se tady moc hrát nebude, ale celá věc se bude odehrávat v antickém Řecku. Takže Olymp, Hádes a další známé firmy, které si jistě pamatujete z literatury. Nebo z jiných her. Dost podobně jako v Painkillerovi tady budete (spoiler!) po smrti a abyste se vrátili zpátky mezi živé, budete se muset probojovat očistcem. Zííív.

Přímočaré střílení nepřátel by měly trochu okořenit RPG prvky a podle slov vývojářů i nelineární hratelnost. Ta bude asi spočívat v tom, že budete mít na výběr koho sejmete první. Libovolně si budete moct upravovat jak postavu, tak zbraně a další výbavu, takže potenciál pro znovuhratelnost by tu teoreticky být mohl. Každopádně to zní jako jednoduchá střílečka, která si ani na nic tříáčkového nehraje. Stahovatelný formát a nižší cena (zatím neoznámená) tomu ale sedí. God Mode by se měl na PSN, Xbox Live a Steamu objevit někdy v první polovině příštího roku.

zdroj: Archiv

První trailer na God Mode

Hru mají na svědomí pánové ze Saber Interactive, ve spolupráci s Old School Games. Old School Games asi neznáte, ale Saber Interactive by vám něco říkat mohlo. Tohle studio se totiž podílelo na Halo Combat Evolved: Anniversary a na začátku letošního roku jim Namco vydalo střílečku Inversion, která si pohrávala s gravitací. A když zabrousíme ještě více do minulosti, tak v roce 2007 udělali TimeShift a v roce 2003 začali se střílečkou Will Rock, která byla jasnou kopírkou Serious Sama a podobných her. Zkušenosti s žánrem by tedy byly. Už jen nastavit adekvátní cenu a nemuselo by to dopadnout špatně.

Nejnovější články