Narozdíl od Unreal Tournamentu 2003 na identickém enginu od Epicu a se stejnými technologickými vychytávkami (fyzika přes Karmu apod.) bude Unreal II orientován výhradně na singleplayer, což dá jeho tvůrcům z Legend Entertainment více času na vypilování příběhu a nebudou se přitom muset zdržovat síťovými módy nebo vyvážeností jednotlivých zbraní.
další nové obrázky
Domnívám se, že je toto rozhodnutí o důrazu na hru pro jednoho hráče rozumné, neboť kdo chce multiplayer, ten raději sáhne po nějakém specializovaném titulu typu Counter-Strike nebo UT 2003 než po hře, kde je deathmatch jen proto, aby se neřeklo. Více se o Unreal II: The Awakening dočete v našem preview zde, hru si nezahrajeme dříve než letos na Vánoce, ale už nyní se dá počítat se zpožděním.
Update 28.6. - obrázky v galerii byly nahrazeny verzí v mnohem vyšším rozlišení.
zdroj: Well-Rounded, PR