MGS4 má být něčím mezi filmy Rambo a Black Hawk Down, kde se hlavní hrdina, krapet zestárlý a zešedivělý Solid Snake se zakrytým okem a knírem, ocitne uprostřed válečné zóny ve futuristickém městě (ala Ghost Recon 3). Tam mu dělají společnost a občas vypomáhají vojenské jednotky, tanky a mechové, jejichž umělá inteligence má být velmi důležitá pro hratelnost. Vše se totiž odehrává v době velkého konfliktu mezi několika státy, na jejichž stranu se budete moci přidat, pokud zabijete někoho ze znepřátelené země.
Vylepšená grafika s důrazem na mimiku ve tvářích postav a snaha Hideo Kojimy, aby hra vypadala přirozeněji, stejně jako realistické animace, nejsou u vlajkového titulu pro next-gen konzoli žádným překvapením. Setkat bychom se také měli s novým, zatím blíže neupřesněným systémem kamer. To je zatím všechno, co se oficiálně, resp. z článku ve Famitsu ví (Raidena změněného k nepoznání prý spatříme až příští týden v traileru), nicméně pokud byste si rádi přečetli různé dedukce, které při rozboru oněch obrázků vyvodil odborník na slovo vzatý KUFI, navštivte GamePro:
-
Co se týče výzbroje a výstroje, Snake se bude ohánět modifikovanou puškou M16A4, kterou na obrázcích třímá v rukou, zatímco ve druhé svírá nůž. Čili boj stylem CQC (Close Quarters Combat) nás evidentně opět nemine. Také oblek se zdá být modernizován a tak trochu evokuje vzpomínky na Snakeova největšího herního rivala - Sama Fishera ze Splinter Cellu. V MGS4 by se měly objevit některé staré známé tváře a po již zmiňovaném Snakeovi to vypadá i na hereckou účast Otacona, vědce známého z předešlých dílů. I jemu bych řekl velice prospěla "ostaršovací" kůra a z jankovitého hysterika se stal rozhodně věrohodněji působící vědec... [více]