Freelancer - návod, jak (ne)začít znovu
zdroj: tisková zpráva

Freelancer - návod, jak (ne)začít znovu

8. 12. 2002 18:17 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Není těžké si představit, jak se lidstvo pro četné konflikty rozděluje na několik částí, které s těmi dalšími nechtějí mít nic společného.

V naší době to bohužel, nebo možná bohudík, to podle toho, z jaké strany se na to díváte, není možné vyřešit tak jako ve Freelanceru. To je připravovaný vesmírný simulátor, z čehož jistě již tušíte, jaké řešení konfliktu jsme měli výše na mysli. Osm set let před událostmi, jejichž součástí se ve hře z dílny studia Digital Anvil stanete, totiž lidé dospěli do takového krizového stádia, že jediná naděje, jak přežít, spočívala v úniku z planety Země. Mnozí tak učinili a od povrchu rodné planety se odlepilo několik vesmírných korábů směřujících do neznáma. Nikdo samozřejmě neměl ani potuchy o tom, co je může v dalekých koutech vesmíru čekat. Každá z lodí s hrstkou lidí na palubě se vydala do jiné části galaxie podle toho, co vyhodnotil jejich počítač jako stanoviště nejvhodnější pro přežití.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Pochopitelně počáteční zabydlování bylo nesmírně náročné. Po 800 letech však některé kolonie již prosperovaly a rozšiřovaly pole své působnosti. S mocí ale rostly také nároky a s postupujícím časem se zatahovala temná minulost a vzpomínky na fatální konflikt tak hustou mlhou, až nakonec úplně z povědomí vymizely. Přitom každá z lodí, jež opouštěly Zemi, s sebou nesla vzpomínku na svůj původ ve vlastním jméně. Liberty měla na palubě Američany, Bretonia startovala z Velké Británie, Kusari z Asie a Rheinland měla na palubě německý náklad. Když lodě přistály a kolonie se začaly rozrůstat, věděly o sobě navzájem a když se pak krůček po krůčku spolu setkaly, vedlo to ke vzájemnému obchodu a projevům solidarity. Nyní jsou tyto kolonie, byť každá ve svém koutě galaxie, na sobě závislé v obchodu i průmyslu, zároveň však soupeří o zdroje a nová území. Na řadu přišla vypočítavost a intriky, boj o nadřazenost a nadvládu.

Zajímá-li vás tento titul podrobněji, můžete navštívit naši galerii. Ovšem tentokrát nebude stačit letmé nahlédnutí, neboť nový balík obrázků, která zde pro vás máme, číte necelých třicet kousků. Další zajímavosti o této hře se můžete dozvědět na nově spuštěných oficiálních stránkách hry nebo v našem archivu. Freelancer vyjde pod značkou Microsoft Games v březnu 2003.
zdroj: homepage

korgull

Nejnovější články