World of Demons je nepřekvapivě akční hra, vizuálně připomínající Okami, ovšem s velmi jasným zaměřením na souboje. Tvůrci slibují soubojový systém věrný předchozí produkci studia, alespoň co do pocitu.
Ve hře se vžijete do role samuraje a postavíte se proti monstrům Yokai. Ta budou malá i velká, směšná i hrůzostrašná, a vtip je v tom, že si je můžete podrobit a pomalu si tak budovat svoji „armádu“ přisluhovačů, které si můžete kdykoliv povolat do boje.
V soubojích si máte užít spoustu responzivního uhýbání, vykrývání útoků, a nebudou chybět ani komba s mečem či speciální pohyby, kterými souboj ukončíte. Postupem hry budete dávat dohromady nejen onu armádu minionů, ale také vylepšení jak pro hlavní postavu, tak pro váš meč i přisluhovače.
zdroj: Archiv
PlatinumGames plánují hru rozšiřovat i po vydání a byť zatím nic konkrétního nepředstavili, prozradili, že půjde mimo jiné i o další hratelné postavy a nové mise.
Snad si tady vyberou PlatinumGames silnější chvilku. Studio má totiž na svědomí třeba Bayonettu, Nier: Automata či Metal Gear Rising: Revengeance, ale také značně rozporuplné Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan, nebo třeba nepříliš povedené The Legend of Korra. Platinum pracovali také na Scalebound, které Microsoft nejprve odložil, jen aby hru nakonec zrušil.
Podle prvních dojmů z hraní, které si můžete přečíst třeba na Polygonu, to prý ale zatím vypadá velmi slibně a hra údajně připomíná „chytrou kombinaci akční hry od PlatinumGames se sbíráním monster ve stylu Pokémonů a širokými možnostmi vylepšení a úprav.“