Následující informace pocházejí z webu Game Informer, který měl to štěstí, že zavítal do kanceláří From Software, kde si vybraní novináři zahráli Sekiro: Shadows Die Twice a zároveň využili příležitosti k vyzpovídání tvůrce a hlavouna studia Hidetaky Mijazakiho na velmi zajímavé téma – remaster Demon’s Souls.
„Je to, jako když se podíváte do minulosti na svoje staré výtvory a řeknete, panebože, co se mi to honilo hlavou? Ne že bych se za to styděl, jen se nerad vracím ke svým předchozím dílům,“ přiznává Mijazaki.
Na druhou stranu to neznamená, že by se remasteru bránil, právě naopak: „Kdyby se našlo externí studio, které by opravdu milovalo originál a vložilo své srdce i duši do opětovné realizace, tak s tím bych se spokojil.“
Mijazaki se ohledně remasteru osobně necítí nejlíp, ale chápe, že hráče a fanoušky taková věc láká, a kdyby se našlo jiné studio s výše uvedenými vlohami, pak by proti remasteru nic neměl.
Jenže je tu ještě jeden háček, respektive pořádný hák. Na Mijazakim zase tolik nezáleží. Hlavní slovo má totiž Sony, a dokud ta nepovolí remaster Demon’s Souls, tak se ho nikdy nedočkáme.
Nicméně zrovna remastery jsou na PlayStationu 4 běžnou záležitostí, takže nezbývá než doufat, že do sebe všechna důležitá kolečka nějakým zázrakem zapadnou a vývoj remasteru se dá do pohybu. Ale v tuto chvíli nic takového jako Demon’s Souls: Remastered bohužel neexistuje.