Proč k téhle změně došlo? Zdá se, že za tím stojí dva faktory – Flynnova touha po životní změně, které se po tolika letech možná nelze divit, a Hudsonova ochota vrátit se tam, kde zažil své největší úspěchy. Druhý jmenovaný v blogpostu napsal: „Když jsem před třemi lety opustil BioWare, bylo to nejtěžší rozhodnutí mého života. Potřeboval jsem pauzu, trochu změny. (…) A teď jsem nadšený, že mám možnost vrátit se k vedení BioWare – studia, které je pro mě domovem.“
Hudson se během své kariérní odbočky věnoval novým technologiím, jmenovitě augmentované realitě HoloLens, a to v pozici kreativního ředitele. Je pozoruhodné, že v jeho dojemném vyjádření není o Microsoftu ani jediná přímá zmínka – že by se snad se svým zaměstnavatelem nerozešel úplně přátelsky? Tuhle absenci lze ovšem stejně dobře interpretovat tak, že nějaké plané lichotky by fanoušky na fóru BioWare nezajímaly.
Hudson se tak od moderních technologií přesouvá… inu, také k moderním technologiím, protože jak jinak popsat neuvěřitelně naleštěný trailer na Anthem, „zabijáka Destiny“? Tohle přízvisko by v BioWare určitě viděli moc rádi, ale zda je zasloužené, to se dozvíme až někdy koncem příštího roku. Do povinností staronového GM spadne i pokračování série Dragon Age, na němž pracuje například výtečný scénárista Alexis Kennedy (jak se dozvíte v tomhle článku).
zdroj: Archiv
Co bude mezitím dělat Aaryn Flynn? Chvilku pomáhat Hudsonovi s aklimatizací, ale těžko odhadnout, co přijde potom – ve svém rozloučení byl velmi vágní: „Nějaký čas jsem zvažoval změny ve svém životě, a když jsem slyšel, že Casey potvrdil svůj zájem, uvědomil jsem si, jaké možnosti se před námi otevírají.“ Ale jaké, Aaryne? Jaké? Nepoví. Avšak zato navazuje krásným závěrem: „Od nynějška budu hrát hry od BioWare ze vzrušující nové perspektivy – té vaší.“