Přesně po roce od původní hry vyšel první oficiální datadisk The Frozen Throne (recenze) k jedné z nejlepších real-time strategií minulého roku - Warcraft III: Reign of Chaos. Po strhujícím závěru prvních dvou kampaní, které jsme si prošli v 1.dílu a 2.dílu návodu, vám dnes poradíme v poslední třetině hry a také bonusové kampani za Orky.
Do Northrendu se řítí armády Naga a Nemrtvých, aby zde svedly poslední souboje o Frozen Throne a tím pádem i o moc, kterou zde představuje uvězněný král Lichů. Zatímco Illidan s Lady Vashj a princem Kael'thasem chtějí zlo zničit, král Arthas by je nejradši vysvobodil a vládl s ním světu. Pokud přežijete následujících deset úrovní, které nejsou zrovna nejlehčí, budete odměněni dvěma dokonalými filmečky na závěr. Takže hurá do toho!
Obecné tipy
- Banshee mají schopnost Possession, tedy možnost vtělit se do protivníkovy jednotky a navždy tak nad ní převzít kontrolu. Kouzlo ale vyžaduje hodně jednotek many, proto raději všem vašim Banshee vypněte Curse (které je automaticky zapnuté), jinak se taky vůbec nemusíte dočkat.
- Nerubian Tower je nový způsob, jak vylepšit vaše Zigguraty. Osobně si myslím, že jsou silnější než obyčejné věže, i když rozdíl zřejmě tak velký není.
- Obsidian Statue je mechanická socha, kterou s sebou můžete kdekoliv tahat. Obnovuje všem jednotkám (v okolí několika metrů kolem sochy) životy anebo manu (vždy jen jedno z toho). Proto je ideální si do boje brát dvě.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
- Váš nový hrdina, Anub'arak, kromě níže zmíněných schopností oplývá především kouzlem Carrion Beetles. Brouci se narozdíl od kostlivců vyčarovaných nekromancery nerozpadávají po nějakém čase a hlavně nestojí příliš many. V kombinaci právě s nekromancery je to ve válečné vřavě opět způsob, jak vyzvednout sílu Nemrtvých - tedy vysoký počet. Dvacet kostlivců a deset brouků už totiž poměrem sil dokáže pořádně zamíchat. A když ne vyhrát bitvu, určitě vám to pomůže alespoň možnost vyváznout z ní pro vaše hrdiny a jiné cenné jednotky.
- Arthas se sice stal králem, ale jeho síly se budou v průběhu hry zmenšovat. Je to způsobeno vězením krále Lichů v Northrendu. Proto se nedivte, že v jednu dobu (konkrétně v sedmé úrovni) nebude Arthas téměř ani schopen pořádně kouzlit.
Scourge Campaign: Legacy of the Damned
1. mise - King Arthas
zdroj:
tisková zpráva
Vaše síly jsou rozděleny na tři části, každá sídlí v jiném růžku mapy. Arthas (1) je doprovázený statnými obry, zatímco Kel'Thuzadovy kouzelníci (3) si mohou jednoduše vyčarovat dočasné nemrtvé pomocníky. A Sylvanasiny banshee (2) se zase mohou vtělit do jakékoliv nepřátelské jednotky (vyjma hrdinů). Takhle tedy máte rozprostřeny vaše Nemrtvé. Možná se vám to zpočátku nebude zdát, ale mezi třemi skupinkami panuje dobře vyvážená rovnováha, proto není problém s každou z nich podnikat nájezdy na lidské vesnice - akorát pokaždé s jinou taktikou. Na mapě je devět lidských osídlení a v úplném centru (4) se nachází tři paladinové.
Vaším úkolem je všechna osídlení postupně zničit. Zároveň ale musíte chránit i místa, kde jste začínali, protože utíkající vesničané se budou snažit tamtudy utéci do hor. Ještě, že si vždycky můžete přikoupit další jednotky - každá z vašich skupinek může mít ale jednotky maximálně za 40 jednotek jídla. Nejlépe si asi počnete, pokud budete do vesnicí vycházet postupně. Jakmile do ní dorazíte, jeden z paladinů se vždy teleportuje poblíž a bude se vám snažit zabránit v likvidaci. Pokud se jich chcete zbavit (a zároveň mít možnost vaše skupinky spojit), víte, kde je najít (4). Jejich zničení ale nebude vůbec lehké, protože paladinové se navzájem uzdravují pomocí schopnosti Holy Light.
2. mise - The Flight from Lordaeron
zdroj:
tisková zpráva
Začíná pořádně přituhovat. Po zradě ze strany Dreadlordů se musíte za slabé asistence vašich věrných poddaných probojovat z hlavního města Lordaeronu (1). Poslední známky života už jsou ale pryč a z dávné velkolepé metropole lidstva se stala temná kobka prolezlá Nemrtvým slizem. Pokračujte po cestě tak, jak se táhne uličkami - zabloudit nemůžete. Plňte všechy optional questy, většinou spočívají v zničení pár dalších Nemrtvých opodál. Odměnou za jeden z nich jsou dva katapulty (2). Pokuste se je ochraňovat, jak jen to půjde, bohužel se budou cpát do předních řad vašeho voje a tím pádem budou také schytávat největší nápor.
V této úrovni bohužel nemůžete moc použít Arthasovo kouzlo Death Coil, protože s ním nejde zranit nepřátele. Používejte jej proto jen pro uzdravování vlastních jednotek. Nezapomeňte také na vaše kouzelníky, kteří mohou z koster vyčasovat dočasnou posilu v podobě kostlivců. Před úplným koncem úrovně doporučuji ozdravit celou skupinu, budete čelit ohromně silnému obrovi (3).
3. mise - The Dark Lady
zdroj:
tisková zpráva
Rozpory mezi Nemrtvými pokračují. Tentokrát se ocitáte v kůži Sylvanas (1), která odmítla pokračovat bok po boku s Dreadlordy a pokud tomu nezabráníte, čeká ji smrt. To také znamená, že musíte celou protivníkovu základnu zničit víceméně pouze za pomocí jednotek Banshee (které jsou Sylvanas oddané). Banshee mají schopnost Possession již výše zmiňovanou, využívejte ji. Začněme s opevňováním vaší základny. Postavte pár Zigguratů a vylepšete je. Od nynějška máte k dispozici Nerubian Tower, pravděpodobně nejsilnější obrannou věž ve hře. Také můžete stavět Obsidian Statue. Pokud byste chtěli sbírat zkušenosti a trochu více si zabojovat, můžete splnit optional quest s bandity (2). Nepřátelská základna (3) leží severovýchodně od té vaší. Její zničení by nemělo být problém; tedy pokud budete dobře využívat Possession.
4. mise - The Return to Northrend
zdroj:
tisková zpráva
A pro změnu další budovatelská mise. Tentokrát je vaším cílem dosáhnout vchodu do podzemních kobek (1), kterými vás provede váš nový hrdina - Anub'arak. Posílejte ho do předních řad, bude silně podporovat vaši ofenzívu. Jeho jistě nejzajímavější schopností je Impale. Toto kouzlo zraní všechny jednotky v okruhu několika metrů kolem Crypt Lorda tím, že ze země vystrčí velké bodáky a vyhodí protivníka do vzduchu. Carrion Beetles probíhá automaticky, Anub'arak bude z koster válejících se poblíž čarovat malé brouky. Ti jsou narozdíl od kostlivců permanentní, to znamená, že po určitém čase nezmizí. Naloďte všechny jednotky do transportu a vyloďte je o pár metrů severněji (2) - zničit lidskou základnu nebude problém.
Začněte budovat vaší vlastní, budete muset zničit Illidanovu tvrz (3) a poté přejít přes nespočetné množství příšerek (včetně přerostlých ještěrů na patnácté úrovni). K dispozici máte tentokrát i lodě, váš přístav dokáže produkovat tři různé druhy (dva druhy útočných a jeden typ transportních lodí). Illidanovu základnu střeží Naga a Lady Vashj, ale jejich armáda je poměrně slabá a základna jen lehce obrněná. Pokud byste si chtěli užít nějakou legraci, na severovýchodě mapy můžete splnit optional quest (4). Za zabití draka (opět patnáctá úroveň) dostanete mimojiné pěknou řádku užitečných předmětů pro vaše hrdiny.
5. mise - Dreadlord's Fall
zdroj:
tisková zpráva
Adrenalinová úroveň, ve které musí vzít za své dohromady čtyří základny protivníka - nejlépe v časovém limitu necelých deseti minut. Do té doby od začátku levelu (1) všechny nepřátelské jednotky spí a probudit je může jen to, že na ně zaútočíte. Lord Garithos sídlí v západní části mapy (2,3), Detherocovy Nemrtví na východě (3,4). Kterou ze základen začnete? To je jedno, ale určitě se vrhněte do útoku hned. Nezapomínejte na Possession, nejen v této úrovni jednou z nejdůležitějších schopností Nemrtvých. Jakmile se jednotky probudí, vaše základna se ocitne pod strašlivým útokem z obou stran (pokud se vám samozřejmě nepodaří obě protivníkovy báze do té doby vyhladit - to je ale zhola nemožné). Ubránit se je hodně těžké; budete muset stavět spoustu věží, Banshee a ještě stačit těžit. Čím déle budete vyčkávat, tím větším a častějším útokům budete stavěni. Hodně štěstí - obvzláště při dobývání Detherocovy základny ho totiž budete potřebovat. A ani další mise nebude žádný med.
6. mise - A New Power in Lordaeron
zdroj:
tisková zpráva
Ofenzívu na Balnazzarovu základnu (1) povedete ze dvou stran - na severozápadě sídlí Varimathras se Sylvanas (2), v protějším rohu mapy je položena tvrz lorda Garithose (3). Útok máte vést z obou front, ovšem jen stěží se vám povede váš terč zničit napoprvé. Pokud tak neučiníte, obě základny dobře opevněte, budou často napadány Nemrtvými ze všech světových stran. Bude vám nabídnut optional quest - trpasličí tanky se ztratily v horách na severovýchodě (4). Pokud pro ně dojedete (cestu střeží dvě bandy příšer), budete mít při dobývání Balnazzarova opevnění k dispozici velikou posilu. Jestliže se chcete zbavit nepřítele na vás útočícího, můžete si zkusit podat i zbylé Nemrtvé základny (5,6,7). Je to ale téměř zbytečná práce. Také vám s největší pravděpodobností dojde zlatý důl. Můžete buďto obsadit jeden z těch, které momentálně okupují vaši protivníci, anebo zkusit štěstí na druhé straně mapy (8).
7. mise, 1.část - Into The Shadow Web Caverns
zdroj:
tisková zpráva
Tentokrát bude Arthas s Anub'arakem (1) procházet interiéry starého podzemního města, které jim pomůže se rychleji dostat ke králi Lichů. Celou dobu budete čelit trpaslíkům, kteří se chtějí Arthasovi oplatit za vraždu Muradina. Hned na začátku vás odříznou za mostem, který můžete přejít jen po zatáhnutí páky opodál (2). Stačí vyhodit do vzduchu vedle se válející dynamit, odvede tu práci za vás. O něco později budete muset obejít most, který se banda trpaslíků rozhodne vyhodit do povětří. Oklika je dlouhá a střeží ji spousta pavouků rozlezlých po celé šířce podzemních kobek (3). Snažte se všechen dynamit vyhazovat do vzduchu, většinou vám usnadní další postup. To samé platí o pakách, jedna z nich vám otevře dveře do místnosti s trpasličím hrdinou - Baelgunem (4). Až jej zabijete, bude první část dlouhé mise za vámi.
7. mise, 2.část - The Forgotten Ones
zdroj:
tisková zpráva
Hned na začátku musíte deaktivovat past v podobě zrádných věží. Stačí zatáhnout za obě páky (1,2) a můžete vesele projít. Nyní se vám do cesty postaví několik monster včetně ošklivých krabů. Následuje místnost s jakýmsi předmětem v jejím prostředku (3). Pro další postup jej stejně musíte sebrat, takže není na vybranou. Spustí se past a ze všech stran se na vás začnou řítit malí pavouci. Projdete ještě několik dalších podobných interiérů. Jakmile uvidíte vajíčka, zničte je dřív, než se z nich vylíhnou další posily vašich protivníků. Časem se objevíte na místě (4), na které vedou čtyři malé tunely. Kromě toho, že jej střeží Nerubian Queen (sedmá úroveň), se navíc z tunelů začnou rojit tisíce pavouků. Abyste tomu předešli, obraťte všechny páky (u každého tunelu je jedna). Poté budete mít dost času na to se věnovat tomu, co už do jeskyně nalezlo.
Nechuť pokračuje, dále následuje hala plná Faceless One - ostrých chapadel vedoucích ze země - mnozí nyní jistě vzpomenou na Half-Life, kterým jsou tyto kousky bezpochyby inspirovány. Abyste se ale dostali až k třetí části, musíte ještě zabít ohromné monstrum střežící schody do dalšího levelu. Jmenuje se Forgotten One (5), je na patnácté úrovni a zničit jej není nic lehkého.
7. mise, 3.část - Ascent To The Upper Kingdom
zdroj:
tisková zpráva
Tentokrát už nejde jen o procházení labyrintu s několika jednotkami a vraždění příšer. Arthas jde sám a spíš než příšery se mu do cesty staví hlavolamy a hádanky, navíc celá mise je omezena časovým limitem. V případě prvních dvou (1,2) jde jen o vyčkání na správný moment, kouzla postupně odumírají a uvolňují vám tak další cestu skrz jejich labyrint. Následuje průchod zahnutými chodbami, do kterých (vždy po třech salvách) dopadávají ledové blesky. Vyčkejte proto, až budete mít volnu cestu, a pak prolezte chodbami až na vrchol. Až zničíte Shield Wall Generator, vytvoří se vám most (3) do další části levelu. Projděte sérií sjíždějících plošinek (stačí postupně procházet) a sjednotíte se opět s Anub'arakem (4). Projít zbytek úrovně až na její konec (5) už bude hračka.
8. mise - A Symphony of Frost and Flame
zdroj:
tisková zpráva
A je tu závěrečná mise celého datadisku. Pokud vydržíte a podaří se vám splnit všechny úkoly, uvidíte dvě krásná videa - jedno in-game a jeden filmeček, který za to opravdu stojí. Začínáte na jihozápadě mapy (1). Vaším protivníkem je tentokrát opět Illidan Stormrage, jehož základna se rozprostírá v opačném rohu mapy (2). A konečně princ Kael'thas a jeho Blood Elfové jsou severně od vás (3). Uprostřed mapy je Frozen Throne, váš cíl. Abyste mohli otevřít bránu jej hlídající, musíte kontrolovat všechny čtyři obelisky (4,5,6,7). Každý z obelisků může očarovat pouze Arthas nebo Illidan. Posuňte vaše jednotky o pár metrů na sever, najdete tam téměř nestřežený zlatý důl. Zde založte vaši základnu. Doporučuji také ihned získat kontrolu nad nejbližším obeliskem (4).
Jak budete postupovat dále je jen na vás. Illidan a Kael se budou snažit ovládnout obelisky a zničit vaše síly poblíž těch, které spadají pod vaši kontrolu. Anub'arak má užitečný předmět (dokonce na dvě použití), který na určeném místě vytvoří sliz. A právě díky tomuto můžete postavit svoje obranné síly i u (alespoň dvou) obelisků. Útočit na nepřátelské základny je podle mě zbytečné plýtvání sil. Jakmile získáte kontrolu nad všemi čtyřmi obelisky, pogratulujte si. Dohráli jste první datadisk k Warcraftu III!
Samozřejmě opět dodáváme soubor s uloženými hrami. Stačí obsah ZIP souboru nakopírovat do vašeho /save/profile adresáře (při původní instalaci se nachazí v Program Files/Warcraft III/save/Profile1). V případě, že si chcete zároveň zanechat váš vlastní profil, jednoduše vytvořte Profile2.
Bonusová kampaň: The Founding of Durotar
Bonusová kampaň datadisku má být prezentací toho, co všechno lze provést s ke hře přiloženým editorem. Zároveň je to ukázka RPG hry, která je ve Warcraftu III krásně realizovatelná. Po vydání původní hry se na internetu objevily tisíce amatérských map vytvořených právě ve World Editoru - možná i to byla jedna z věcí, které Blizzard inspirovaly ke většímu zaměření na RPG stránku Warcraftu III. Laicky řečeno, v této kampani se nebude stavět ani trénovat. Ještě než se proto pustíte do hraní její první části, mějte prosím chvilku strpení a pozorně čtěte následující řádky. Vaším hlavním hrdinou je zde Rexxar, poustevník křižující Kalimdorem. Nechtěně se zaplete do nadcházejícího konfliktu Orků s lidmi a stane se jedním z nejspolehlivějších mužů orčího velitele Thralla, který svůj lid kdysi sjednotil na lordaeronském pobřeží a přivedl je do této nové země.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
RPG systém hry se od toho klasického z W3 liší, kromě zmíněné absence stavění také způsobem hry. Vaši hrdinové jsou silní a sbírají spoustu užitečných předmětů, které jim pomohou ve zdolávání všech překážek. Po vzoru Diabla II se tu také vyskytují unikátní předměty. Většinou je získáte po zabití bosse anebo extrémně silného protivníka, někdy třeba za dobrovolné splnění optional questu. Výhodou unikátních artefaktů je to, že mají neomezené použití. Pokud tedy například od Drek'Thara získáte speciální předmět chrlící blesky (po vzoru Chain Lightning), můžete ho používat kdykoliv, kdekoliv a kolikrát chcete (nabíjí se stejně dlouho jako obyčejné kouzlo).
Všichni vaši hrdinové mají samozřejmě k dispozici z výběru široké škály kouzel poté, co dosáhnou další úrovně. Pokud by se vám žádné z nich nelíbilo, můžete místo toho vašemu válečníkovi udělit tři body ke každé z jeho vlastností (síla, obratnost, inteligence atd). Poslední informaci směřujme k Resurrection Stones. Jestliže váš hrdina zemře v boji, nic se nebojte. Po mapě se nachází vždy alespoň dva kameny, u kterých se vaši hrdinové znovu narodí po smrti. Ale pozor, aby se tak stalo, musíte je 'aktivovat' (což v praxi znamená k nim přijít a kliknout na ně pravým tlačítkem myši).
1. kapitola - To Tame a Land
Dying Wish První z vašich questů je samozřejmě nejjednodušší. Rexxar má za úkol donést Mogrinův dopis Thrallovi. Stačí jít po cestě na sever, zanedlouho narazíte na Orgimmar. Zde stačí pouze dojít k Thrallovi, který vám vyjádří své sympatie a nabídne pohostinnost. Než se posuneme dále v ději, budete muset splnit přání tří orčích válečníků. První z nich je Drek'Thar - jeho najdete pár kroků západně od Thralla.
Thunder Herb
zdroj:
tisková zpráva
Quest, který vám zadá Drek'Thar, spočívá v hledání vzácné rostliny zvané Shimmerweed. Bohužel ale roste pouze v údolí zvaném Thunder Ridge, do kterého se Drek'Thar sám nechce vypravit kvůli nebezpečí ještěrů. Běžte proto na severovýchod mapy a vejděte do údolí. Na speciální mapce jsem vyznačil, kde přesně se rostlina nachází, abyste nemuseli rozsáhlými prostory procházet. Mějte však na vědomí, že na každém rohu najdete ještěry (včetně nejsilnějších, které se honosí speciálními schopnostmi a devátou úrovní). Až budete mít Shimmerweed sesbírané, vraťte se stejnou cestou, kterou jste přišli.
Seal The Tunnel
zdroj:
tisková zpráva
Tentokrát si pro úkol jdeme k inženýru Gazlowovi (samozřejmě v Orgimmaru). On a jeho goblin sappeři potřebují pomoc při čištění podzemních tunelů pod městem. Vlezte do šachty a podívejte se na naši mapku vpravo. Tři vyznačená místa jsou šachty, které musíte pomocí goblinů vyhodit do povětří, o což se postará jejich vlastnost zvaná 'Kaboom'. Pošlete Rexxara a Rokhana napřed a cestou zabíjejte vše, co vám přijde pod ruku. Pokud některý z goblinů zemře, není čeho se bát - po chvíli se znova narodí na začátku šachty (na mapce označeno 'Respawn'). Až vyhodíte všechny tři místa do vzduchu, můžete s klidem zamířit zpět na povrch a k Gazlowovi pro odměnu.
Harpy Threat Nazgrel, kapitán Orgimmarské bezpečnostní síly má také problém. Potřebuje odstranit harpyje a především jejich velitelku - Bloodfeather. Vydejte se za ní, tentokrát nebudete muset vstupovat do žádných extra úrovní. Samotnou Bloodfeather zvládnete lehce - ačkoliv je na desáté úrovni, je sama. Stačí trochu rozumně využívat Rokhanovy schopnosti uzdravování. Jakmile bude harpyje mrtvá, vraťte se k Nazgrelovi a poté do orgimmarské zbrojírny pro vaši odměnu. Jakmile bude i tento quest hotov, běžte zpátky k Thrallovi. Vypadá to, že je opět nouze o vaše služby.
Survey The Border (časem známé jako Protect The Border)
zdroj:
tisková zpráva
První část dlouhého questu se bude odehrávat opět v podzemí. Abyste se mohli dostat ke kýžené observatoři, musíte nejdřív projít Beast Den. Vlezte dovnitř a vydejte se směrem k druhému tunelu. Nemusíte zabíjet všechny nepřátele - jejich smrt je jen optional quest. Avšak pokud si dáte práci a projdete mapu celou, dostanete nejenom spoustu zkušeností, ale třeba i různé zajímavé předměty či jednotky. Tak například u bosse (7. úroveň) se kromě několika run válí Healing Wards. Quillboar Chieftain je sice váš protivník, ale poté, co jej zabijete, po něm zůstane runa znovunarození. Použijte ji a divočák je ihned váš. Kromě toho, že je to silný válečník, má navíc ještě schopnost Hurl Boulder (hází kameny zraňující za 100 bodů). Mimochodem, pokud splníte optional quest a zabijete všechny divočáky v jeskyni, oba vaši hrdinové dostanou extra zkušenostní bodík.
zdroj:
tisková zpráva
Nic dalšího zajímavého už tu nenajdete, proto hurá do výlezu na povrch. Nyní se můžete rozhodnout, zdali se vrátíte do údolí Thunder Ridge pomoci Drek'Tharovi s ještěry. Za splnění dvou optional questů (které zahrnují průchod celým údolím a znovuvybitím ještěrů) dostanete několik pěkných unikátních předmětů. Jinak se (spolu s Nazgrelem) vydejte k observatoři. Najdete ji vypálenou - vypadá to, že lidé vás přeci jen zradili. Seběhněte proto k vodě a zničte jejich tábor. Poté se opět vraťte k Thrallovi.
Warn The Trolls Jen předehra k cestě na jiný ostrov. Doběhněte k zeppelinu, vezme vás na Echo Isles. Až dorazíte, bude potřeba se probojovat až k Vol'jinovi - to znamená projít nespočtem přerostlých krabů a podobných oblud. Až dorazíte do vesnice, promluvte s Vol'jinem.
Sink The Fleet Úkolem je nyní potopit pět lidských lodí (Battleships). Za tímto účelem vás Vol'jin přeměnil v ptáky a dodal vám navíc několik dalších jednotek na pomoc. Vydejte se na sever a všechny Battleships potopte. Nemá smysl bojovat s každou lidskou fregatou, je to jen ztráta času. Podobně jako u Seal The Tunnel, i zde se vám přidělené jednotky po smrti znovu narodí (stejně jako hrdinové).
The Signal Pyres
zdroj:
tisková zpráva
Trollové z ostrova neodjedou, dokud nedostanou signál k evakuaci. Musíte tedy postupně zapálit pět stanovišť (viz mapu). Každé z nich hlídá spousta příšer, takže si také opět užijete trochu toho pozemního boje. Pokud by vám ani tohle nestačilo, můžete ještě před odjezdem zpět do Orgimmaru vybít některé Nemrtvé, kteří se usídlili na ostrově.
The Summit Poslední quest se týká plánovaného srazu s lidmi. Vylezte na Razor Hill a vyčkejte. Lidé se opravdu objeví, avšak nebudou vyjednávat - pokusí se vás zabít. Pobijte je a vraťte se k Thrallovi. A nezapomeňte si hru někde v těchto místech uložit, protože jinak je klidně možné, že pro vstup do druhé kapitoly budete muset tuto hrát znovu.
A tady končí první kapitola bonusové kampaně The Founding of Durotar. Jak se dozvíte v závěrečných titulcích, na zbylé dvě si teprve budeme muset počkat. Nezapomeňte proto často chodit na web Blizzardu a samozřejmě k nám na Tiscali Games, kde vás o vydání nové kapitoly budeme bleskově informovat, ať už to bude zdarma na internetu nebo třeba v druhém datadisku, který s největší pravděpodobností vznikne :)
Stáhněte si k datadisku: Cheaty, Screenshoty
Stáhněte si k původní hře: Demo, Patch, Bonusové mapy, Movie trailer, Cheaty
Související články: Recenze (7/2003), Návod - ostatní díly, První dojmy z multiplayeru (3/2003), Warcraft III recenze (6/2002), Warcraft III průvodce multiplayerem, Rozhovor o české lokalizaci, Warcraft III návod, Novinky
|