Hitman: Blood Money - návod 4.část
zdroj: tisková zpráva

Hitman: Blood Money - návod 4.část

5. 8. 2006 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

V závěrečné 10.-13. misi navštívíme kasino v Las Vegas, podíváme se na divoký večírek plný masek a vrcholem kariéry našeho holohlavého přítele bude zabránění atentátu na amerického prezidenta přímo v Bílém domě.

Autor: McMichal
Publikováno: 5.srpna 2006

Zvětšit zdroj: tisková zpráva
Řešení 1.-3. mise: v 1.části návodu
Řešení 4.-6. mise v 2.části návodu
Řešení 7.-9. mise v 3.části návodu

Mise 10: A House of Cards

Úkoly
- Zabít Sheikha Al-Khalifa
- Zabít vědce
- Zabít Hendrika Shultze
- Odcizit kufřík s diamanty (nepovinné)
- Opustit kasino

Nápověda
- Nebylo by od věci se v kasinu nejprve zastavit na recepci.
- Zabezpečení v kasinech takovéhoto formátu je vysoké, zaměstnanci mají přístupové karty pouze na patro, ve kterém pracují.
- Na vašem pokoji 701 bylo dle požadavku umístěno dodatečné vybavení.
- Kasino přísně dodržuje bezpečnostní postupy. Snadno dosažitelné páčky s protipožárním alarmem jsou umístěné ve vyšších patrech.
- Balkóny jsou zajímavými místy v mnoha směrech.
- Celý VIP úsek si pro sebe rezervoval Sheikh, a tak dovnitř smějí pouze číšníci.
- Aby se předešlo podvádění v kasinu, není budova pokryta signálem pro mobilní telefony. Kdokoli tedy bude chtít volat, musí odejít ven.
- Věci k obchodování jsou ukládány do obyčejně vypadajících kufříků, aby vzbudily co nejméně pozornosti.

Obyčeje cílů
- Vědec Tariq Abdul Lateef dorazí do kasina chvíli po vás a jde rovnou do svého apartmá na osmém patře (pokoj č. 803). Zde čeká i s kufříkem plným peněz, pro který si přijde poslíček během uzavírání obchodu. Jakmile k němu dorazí, zavolá mobilním telefonem z ložnice šejkovi, že vše proběhlo hladce.

- Blonďatý Němec Hendrik Shultz se prochází již od samého začátku po baru, kde do sebe nalévá jednu skleničku za druhou a střídavě tak se chodí vyprazdňovat na zdejší WC. Ještě předtím, než dorazí šejk ve své limuzíně, odebere se Hendrik do svého pokoje 707, kde rád překonává strach z výšek chozením na balkón. Poté se vrátí zpět do baru, a když uvidí, že šejk už dorazil, otočí se a jde obratem zpět do svého pokoje, odkud tentokrát vezme kufřík se zbožím. Jakmile poslíček odnese kufřík na přezkoumání vědci a ten zavolá šejkovy, že je vše v pořádku, půjde Henrik zpět do svého pokoje odložit si kufřík s penězi.

- Sheikh Al-Khalifa je obtloustlý boháč, který dorazí limuzínou i se svými bodyguardy až jako poslední a zamíří ihned do baru, kde má svůj zarezervovaný koutek. Zde čeká na dodávku peněz od Hendrika, aby ji mohl směnit za genetický materiál. Kufřík se zbožím však nenosí u sebe, nýbrž pro něj posílá poslíčka k vědci. Pokud šejk obdrží telefonát od vědce, jde s ním na dvorek zadním vchodem baru, odkud je bohatý výhled na všechny apartmány.

Ideální cesta
Vydejte se hlavním vchodem do kasina, kde vás uvítá jedna ze zdejších dívek a poví vám, kde se nachází recepce. Stačí pokračovat jednou z bočních chodeb a dostanete se do hlavní haly, kde napravo jděte k recepci (nepřibližujte se k protější přepážce, kde mají nainstalovanou bezpečnostní kameru). Dají vám zde kartu od vašeho pokoje 701. Vyjděte po schodech k pravému výtahu a vyjeďte na 7. patro, kde je váš pokoj (z něj si můžete vzít automatickou zbraň a minu). Přesuňte se za výtahy k severní stěně budovy, kde je vstup na balkón. Na tom, ač často pokuřuje číšník, přelezte napravo k ochozu, po kterém se dostanete až na balkón od pokoje 705. Blízko u okna jsou sice vidět hráči karet s jednou společnicí, ale protože jejich oči jsou zrovna zaměstnány jinou činností, ani si vás při přeskoku na další balkón nevšimnou.

Obrázek zdroj: tisková zpráva
klikněte na náhled pro zobrazení mapy (i s ostatními lokacemi) ve vysokém rozlišení

V pokoji číslo 707 vyčkejte (nejlépe v ložnici, hned za vstupními dveřmi obýváku), než přijde blonďatý Němec. Jakmile vstoupí, vezměte ho s pistolí v ruce jako rukojmí a omračte ránou zásobníkem do spánku (můžete ho i rovnou nadopovat sedativy, ta by se vám ale mohla hodit později). Zbraň nechte v pokoji ležet, vezměte si na sebe jeho koženou bundu a ještě klíče od pokoje. Vyběhněte na chodbu k nejbližšímu požárnímu hlásiči a aktivujte ho. V tu chvíli se můžete vrátit do pokoje s omráčeným Němcem a dotáhnout ho až na balkón, kde ho přehoďte přes zábradlí (bez spuštění alarmu by vás spatřili při činu hráči karet).

Z obýváku ještě seberte kufřík a výtahem sjeďte zpět do hlavní haly. Pokračujte podchodem do kasina, u automatů vstupte do dveří po pravé straně a projděte chodbou až do baru (pokud byste šli přes místnost s ruletou, riskujete zachycení kamerou). Zamiřte ke dvojici bodyguardů, kteří vás ohledají, a jakmile nenajdou žádnou zbraň, vpustí vás za šejkem. Tomu v animaci jen předáte kufřík a čekáte s ním na příchod kurýra, který vám přinese diamanty (v kufříku) a zároveň odnese zboží vědci na ověření. Mezitím vám společnost bude dělat tanečnice (obrázek) a následně stále opakující se šejkova věta o tom, jak je kasino velké, v několika různých tónech hlasu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Až šejk obdrží telefon a zjistí, že je vše v pořádku, vydá se zadním vchodem na schodiště, které vede až na střechu. Nechte zatím kufřík kufříkem a jděte za ním. Strážný sice bude protestovat, ale sotva mu utečete za první roh schodiště, většinou to vzdá. Jak si tak šejk vykračuje po schodech, můžete ho z nich shodit. Pokud pád přežije, nedělejte si příliš vrásky a vpíchněte mu injekci s jedem (i tak získáte stále konečné hodnocení Silent Assassin). Až bude po něm, vraťte se do baru, popadněte svůj kufřík s diamanty a zamiřte k východu, kam se dostanete skrz boční dveře u výherních automatů. Zde si svůj kufřík položte, aby se vám nepletl, až půjdete za svým posledním cílem, kterým je vědec.

Výtahem z hlavní haly vyjeďte znovu do sedmého patra a opět vyjděte na balkón, kde pokuřuje jeden ze zaměstnanců. Tentokrát však vyšplhejte po železné síti na ochoz o patro výše, ze kterého se přesuňte k levému oknu (obrázek), kterým se dostanete do chodby. Zamiřte k pokoji 801 a nejbližším požárním hlásičem vyvolejte poplach. V tu ránu vyběhne z pokoje postarší pán, a protože se dveře zavřou až hodnou chvíli za ním, stačíte dovnitř vniknout a přesunout se na balkón, ze kterého přeskočte k pokoji vedlejšímu č. 803.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Opět se lstivě schovejte do ložnice, hned za vstupní dveře k vypínači světla a dále už jen čekejte, dokud do místnosti nevejde váš cíl v zeleném saku. Ten se půjde kouknout z okna vedle stolu a v tu chvíli máte ideální šanci ho několikanásobným strčením, případně injekcí, omráčit. Pokoj ale ještě obývá jeho bodyguard, a tak projděte koupelnou za jeho zády, nadopujte ho sedativy a vědce poté můžete odvést na balkón a shodit ho přes zábradlí dolů.

Pokud si chcete nechat svůj oblek, budete muset jít zpět přes balkón, případně římsu, a proto je mnohem jednodušší převléknout se za strážného, vyjít ven hlavním vchodem a dojít až k výtahu. Vraťte se nyní pro svůj černý kufřík s diamanty u východu, kde už na vás čeká v uličce auto.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Pokud jste během svého pobytu v kasinu byli zaznamenáni některou z průmyslových kamer, vydejte se do hlavní haly a naproti recepci vejděte zprava do místnosti, ve které je pouze jeden policejní příslušník. Sedí-li na židli, nemusíte ho ani zbavovat vědomí, stačí se kolem něj proplížit až k videu u zdi a i když si vás náhodou všimne, pošle vás jen pryč.


Alternativní cesty:

1) Vybuchující zboží
Obrázek zdroj: tisková zpráva Nejprve se vydejte přes římsu a následně balkóny do Němcova pokoje a do bílého kufříku u vchodových dveří vložte první minu. Následně se přes balkón za vyvolaného požárního poplachu v 8. patře přesuňte z pokoje 801 do 803, kde má vědec položený kufřík u bodyguarda a do něj vložte minu druhou. Teď už stačí jen zamířit do baru a vyčkat, než Němec v kožené bundě přinese kufřík, který kurýr odnese vědci a ten po jeho otevření vylétne do vzduchu. V tu chvíli stiskněte detonátor a do vzduchu vylétnou také šejk a Němec (s nimi i ochranka), kteří čekali na ověření zásilky. Je třeba sice obětovat diamanty, ty ale pro dokončení mise nejsou bezpodmínečně nutné.

Pokud se vám zalíbil způsob s vybuchujícími kufříky, zajděte si do hlavní haly naproti recepci pro další (leží tu celkem čtyři, alespoň dokud je pracovníci nezačnou přenášet) a pak je jen na vás, kde kufřík položíte a kdy jej odpálíte.

2) Odstřelovač z kasina
Obrázek zdroj: tisková zpráva Poté co vstoupíte do budovy a dostanete se do haly, jděte po schodech k levému výtahu a uvnitř něj vylezte do šachty. Zde si počkejte na zeleně oděného vědce Tariqua a jakmile vstoupí do výtahu, vytáhněte ho strunou do šachty za vámi (viz obrázek). Vezměte si od něj kartu pokoje 803 a vyjeďte výtahem do osmého patra. Zamiřte do levého křídla k pokoji vědce a cestou spusťte alarm, tím se zbavíte ochranky před jeho apartmá a díky kartě se do něj tak bezpečně dostanete. Uvnitř zalezte do koupelny a tam vyčkejte, než se ochranka vrátí do obývacího pokoje (můžete se dívat klíčovou dírkou).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Jakmile se ochranka postaví vedle televize, vyjděte z koupelny a rostlého ochránce uspěte. Vyjděte na balkón, vybalte si svou odstřelovačku a zamiřte na protější pokoj v sedmém patře. Zanedlouho se v něm objeví Hendrik Shultz, který vyjde na balkón a při troše snahy z vaší strany chytne jednu kulku přímo mezi oči. Poslední cíl si zavolejte mobilním telefonem na stole ve vědcově ložnici a vyjděte znovu na balkón. Jakmile šejk vyjde na terasu (ta se nachází nalevo pod vámi), aby zavolal zpět, pošlete mu pozdrav svou zbraní opět přímo z balkónu (viz obrázek). Teď když máte hotovo, zbývá jen opustit kasino zadním vchodem.


Mise 11: Dance with the Devil

Úkoly
- Zabít Anthonyho Martineze
- Zabít Vaanu Ketlyn
- Získat informace
- Zabít Eve
- Zabít Maynarda Johna
- Opustit oblast

Nápověda
- Kamióny s dekorací pro oba večírky dorazily s předstihem.
- Informace o tom, kdo se vás snaží zabít, by se mohly nacházet v notebooku v posledním patře.
- Na Hell párty si rozhodně nechoďte jít zaplavat do bazénu se žraloky.
- Pozor s pyrotechnikou, může někomu ublížit.
- Barmani jsou obvykle dobře informovaní.
- Poohlédněte se po zpěvačce na Heaven párty.
- Ďáblu se nedá nikdy věřit.
- Ve výtahu určeném pro jídlo by se dalo převézt i něco víc, než jen potraviny.

Obyčeje cílů
- Agenta CIA jménem Anthony Martinez poznáte vcelku snadno, je oblečený celý ve zlatě a na hlavě má masku s ďábelským úsměvem. Zdržuje se nejprve na nebeské párty, kde ustavičně chodí na WC a následně mezi hosty. Po třech takovýchto kolech ho procházka omrzí a odebere se i se svým kufříkem do výtahu, aby se přemístil na pekelnou párty. Na Hell párty se setkává v místnosti s kamerou se svou milenkou, která je jen tak mimochodem také jedním z vašich cílů.
- Vaana Ketlyn je zpěvačkou a zároveň milenkou CIA agenta. Právě proto ho chodí vyhlížet na chodbu pekelného večírku, a když ho neuvidí, odebere se buď přímo na taneční plac, nebo nad něj, kde má své ohnivé představení.
- Eve je vražedkyně převlečená za zpěvačku na nebeské párty a jakmile dokončí svůj falešný projev, vydá se do obecenstva a naláká vás, abyste šli s ní. Pokud to uděláte, zavede vás do nedalekého apartmá, kde budete zcela sami a po pár vteřinách ubodáni k smrti.
- Maynard John je barmanem na pekelném večírku, který se čas od času prochází i po chodbách. Jeho zjevu si nelze nepovšimnout, je totiž celý v červeném, včetně obličeje, a tak připomíná samotného satana. Jakmile se k němu přiblížíte, prokoukne váš oblek, ať už máte jakýkoliv a přizve vás do mučírny vyrovnat si své účty. Protože je to muž čestný, přichystá vám na stůl dvě zbraně, zhasne světla a začíná přestřelka, ve které je jen jednoho vítěze.

Ideální cesta
Vejděte na recepci prosklenými dveřmi nalevo a uvnitř si promluvte s policistou za pultem. Jak se tak půjde podívat po vašem ztraceném kufříku dozadu, následujte ho a v místnosti, ve které se zastaví, použijte sedativa, abyste se za něj mohli převléknout. Vraťte se na recepci a postranními dveřmi sejděte schody do garáží.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

U jednoho z bílých kamiónů najdete zezadu pohozený oblek, který si navlékněte a vydejte se v něm k pravému výtahu. Poté, co budete ohledáni a vpuštěni strážnými do výtahu, vyjeďte do nejvyššího patra. Na nebeské párty dojděte až k pódiu, kde začne zpívat krásná, avšak mizerně nadaná zpěvačka (obrázek). Jakmile dokončí svůj zpěv, odebere se do obecenstva a sotva se k ní přiblížíte, naláká vás, abyste ji následovali. Udělejte to a zavede vás do prostorného apartmá. Sotva ale vejdete dovnitř, použijte strunu na její štíhlý krček dříve, než ona použije svůj štíhlý nůž na vás (ten si od ní můžete následně vzít, je velmi nenápadný a smrtelný při hodu na hlavu).

V místnosti za stolem jednak získáte informace o dalších dvou cílech, z nichž jeden jste právě zneškodnili, a pak zde také můžete sebrat kufřík s odstřelovací puškou, která vám ulehčí další fázi hry. Nyní se vraťte rychle do výtahu, protože chvilku poté, co zpěvačka dozpívala, se váš cíl oděný ve zlatě odebírá do garáží, odkud má v plánu dezertovat na pekelný večírek. To mu ale už nedovolíte tím, že vylezete na střechu výtahu a během jízdy ho strunou ze střechy uškrtíte (pokud chcete, můžete ho uškrtit už na WC nebeského večírku). Navlečte si jeho zlatý oblek, a pokud máte zájem vyměnit kufřík s odstřelovačkou za kufřík s automatickou puškou, můžete (doporučuji ponechat odstřelovací pušku).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

V obleku CIA agenta vás do druhého výtahu, jež vede na pekelný večírek, pustí stráže bez ohledání, čímž vám dávají šanci ponechat si jakoukoliv zbraň. Nedaleko baru se pohybuje nápadný chlapík natřený i oblečený na červeno, ke kterému když se přiblížíte, vyzve vás na soukromou přestřelku. Stačí ho následovat do mučírny a zde už pro vás připravil zbraně i s dostatkem zásobníků, aby boj byl férový. Sotva vejdete do místnosti, zhasnou se světla, váš protivník uteče na druhou stranu a začíná zběsilá přestřelka. Pokud máte jeden z dříve zmíněných kufříků se zbraní, nyní je ten pravý čas ji použít. Jakmile svému protivníkovi udělíte smrtelný zásah, vezměte si od něj klíče, odemkněte dveře, kterými jste vešli a mučírnu opusťte.

Od mučírny se dejte chodbou doleva až do zákulisí ohnivého představení, kde stačí:
1) Sabotovat přístroj s pyrotechnikou a na konci představení se plameny obrátí proti své paní, čímž vznikne evidentní nehoda (obrázek).

2) Počkat, než vražedkyně půjde na své představení, přilepit se jí na záda, jakmile přistoupí ke dveřím a zde, protože se přede dveřmi hned u přístroje s pyrotechnikou na pár okamžiků zastaví, vytaste zbraň, vezměte ji jako rukojmí a shoďte ji přes zábradlí napravo od dveří k jejím miláčkům žralokům. Strážný je ve většině případů z dohledu, a pokud ne, stojí přímo u zábradlí akvária, tudíž ho není problém shodit jakbysmet.

Jakmile jsou všechny čtyři cíle odrovnány, vydejte se zpět do garáží. U výjezdu z garáže je po straně budka a v ní dva policisté. Jakmile se policista stojící u okna otočí na druhou stranu, vejděte tiše dovnitř, seberte kazetu z videa a stejně neslyšně se vypařte. Misi opustíte nasednutím do vozidla uprostřed garáže.

Alternativní cesty:

Obrázek zdroj: tisková zpráva 1) Nebeský kuchtík
A) Na nebeské párty se od pódia se zpěvačkou vydejte dveřmi vpravo a vyjděte po schodech o patro výše do dveří, kam smějí pouze zaměstnanci. Chodí zde sice strážní, ale při troše opatrnosti si vás vůbec nemusí všimnout. Dojděte až na druhou stranu k žebříku, po kterém slezte ke kuchaři spícímu na židli, kterého zlikvidujte, převlečte se za něj a tělo schovejte do zdejší bedny.

B) Druhá cesta ke kuchtíkovi vede přímo od výtahu, respektive ze střechy výtahu. Pokud přeskočíte na zdejší plošinu a po římse se následně přesunete až k oknu (dávejte si cestou pozor na strážného dole, který vás při otočení okamžitě spatří), za kterým je už žebřík vedoucí ke spícímu kuchaři. V jeho obleku se dostanete do jinak zakázaných oblastí.

Obrázek zdroj: tisková zpráva 2) Společenská nevolnost
V garáži, místo abyste si vzali volně položený bílý oblek, zamiřte ke sloupu opodál, u kterého spatříte jednoho hosta pekelného večírku, kterému se zrovna neudělalo nejlépe. Využijte jeho bezbranného postavení, a jakmile policejní hlídač bude z dohledu, nadopujte ho sedativy, odvlékněte za auto a vezměte mu šaty. Nyní se můžete vydat do levého výtahu, který vás odveze na pekelnický večírek.

3) Pekelná krabí bomba
Obrázek zdroj: tisková zpráva Na úplném začátku jděte napravo k vjezdu do garáží, a jakmile se policista hledící z budky otočí, pokračujte do garáží. Přímo naproti sejděte schody a jděte až ke dveřím, nad kterými je zavěšená kamera (cestou dávejte pozor na dalšího strážného policistu). Dostaňte se pod dveře, až bude kamera otočená na druhou stranu, vypáčte zámek a sejděte schody. Další dveře už vedou do zákulisí pekelného večírku, kde se pohybuje dost strážných. Stačí ale, abyste se dostali nalevo do mrazící komory, kam chodí jeden ze zaměstnanců, omráčili ho a převlékli se za něj. V mrazáku také leží mořská pochoutka na podnosu, kam lze schovat zbraně, nebo minu. S podnosem si následně můžete odkráčet, kam chcete, nebo ho výtahem (určeným pro jídlo) pošlete do kuchyně na nebeské párty v posledním patře mrakodrapu.

Obrázek zdroj: tisková zpráva 4) Tajemný muž v masce
Pokud se v obleku CIA agenta na pekelné párty příliš přiblížíte ke svému cíli v rudé sukni, pozve vás do jedné z místností, kde budete zcela sami. Zde vás několikrát vyzve, abyste si sundali masku, a poté, co tak neučiníte, zavolá na vás stráže. Protože jste ale v místnosti jen vy dva a navíc máte moment překvapení, je velmi snadné svůj cíl zlikvidovat zde. Místnost je pro ostatní hosty nepřístupná, a tak ani tělo zde nikdo hledat nebude.

Obrázek zdroj: tisková zpráva 5) Volná cesta k výtahům
Poté, co získáte policejní oblek a dostanete se s ním do garáže, vydejte se k výtahům na párty. Napravo od nich jsou dveře, které vypáčte, když se nikdo nedívá a za nimi, jakmile vylezete po žebříku, stačí už jen seskočit do jednoho z libovolných výtahů.


Mise 12: Amendment XXV

Úkoly
- Zabít Marka Parchezzi III
- Zabít viceprezidenta
- Uniknout z oblasti

Nápověda
- Stráže začnou bez váhání střílet, zjistí-li detektor kovu nějakou zbraň.
- Veškeré zabavené zbraně před vstupem do muzea jsou uskladněny ochrankou.
- Bílý dům je ohraničen železnou bránou, jejíž výška není na všech místech stejná.
- Spuštění varovného poplachu laserem v mžiku přivolá strážné.
- První dáma vlastní psa, kterého chodí pravidelně venčit viceprezident.
- Oválná kancelář byla dějištěm mnoha historických setkání.

Obyčeje cílů
- Mark Parchezzi III je v oválné kanceláři a čeká na příchod prezidenta, jakmile mu ale vejdete do cesty, uteče na střechu, kde se svou vylepšenou pistolí bojuje, dokud může.
- Viceprezident Daniel Morfia se nachází v přízemí hlavní budovy, kde je s první dámou, které chodí občas venčit psíka na západní dvorek. Na dvorku se pak nenápadně domlouvá přes okno s vrahem vězícím v oválné kanceláři.

Ideální cesta
Jděte spolu s ostatními z autobusu hlavním vchodem k detektorům, kterými projděte a nalevo od strážného naproti si odskočte na toaletu. Schovejte se do prvého rohu vedle dveří a vyčkejte, než dovnitř vstoupí recepční. Naordinujte mu jednu injekci se sedativy, převlékněte se za něj a toaletu opusťte. Nyní vejděte do dvojitých dveří se strážným a zahněte do levých dveří. Uvnitř seberte ze stolu u okna jednak přístupovou kartu a pak také kazetu z videa (vojáci jsou příliš zaměstnaní, než aby na vás při krádeži koukali).

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Proběhněte dvěma chodbami až před dveře na kartu. U nich vedou postranní dveře na střechu, kde vylezte po žebříku připevněném na lešení a to téměř na vrchol, abyste viděli dva dělníky (obrázek). Až jeden z nich odejde, zůstane uvnitř jen jeden otočený k vám zády a to je ta pravá chvíle vylézt úplně. Dělníka ale nechte být a raději vstupte dveřmi po levé straně. A přes další pokoje se dostaňte až k oknu vedoucímu na druhé lešení, vedle kterého na stole leží volně položený oblek dělníka.

V něm sejděte o poschodí níže a hned u schodů vejděte po ohledání do místnosti s viceprezidentem. Jakmile půjde do vedlejší místnosti, následujte ho a ve vedlejší místnosti ho strunou vezměte za krk (dejte si pozor, aby dělník z vedlejšího pokoje neprocházel touto místností právě ve chvíli, kdy budete viceprezidenta škrtit). Bezvládné tělo oberte o další přístupovou kartu a následně ukryjte do připravené dřevěné bedny.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vraťte se zpět k oknu, kde jste sebrali oblek dělníka a vylezte jím na lešení. Slezte po žebříku dolů a u stavebního materiálu položte minu. Přeběhněte na druhou stranu střechy a díky kartě od viceprezidenta vstupte dveřmi do západního křídla (pokud byste si nevzali kartu, stačí počkat na příslušníka tajné služby, který si chodí na střechu zakouřit). Uvnitř vstupte nepozorováni do prvních dveří nalevo a znovu do dveří nalevo, kde už na vás čeká oblek agenta tajné služby. Vraťte se do chodby a pokračujte přes kanceláře ke schodům vedoucím dolů a přes další kanceláře až k oválné kanceláři, kde čeká vrah.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vaše setkání s ním není zrovna čestné, a tak se mu podaří utéci. Vydejte se za ním a až vyběhnete na střechu, bude po vás pálit z druhé strany u lešení, kde jste předtím položili minu. Pokud se vám ho nedaří zasáhnout na dálku, stačí se přiblížit o pár kroků a detonátorem nálož odpálit. Jakmile vrahoun naposledy vydechne, vraťte se na úplný začátek k autobusu a opusťte oblast železnou brankou.

Alternativní cesta:

Obrázek zdroj: tisková zpráva Varianta s kufříkem
Na cestu si s sebou vezměte odstřelovací pušku a vylepšení v podobě hliníkem vyztuženého kufříku, který zabrání detektorům odhalit zbraň uvnitř. Poté co vejdete hlavním vstupem do bílého domu, položte kufřík na pás a sami projděte detektorem. Spolu s ostatními se jděte kouknout vlevo na expozice zdejšího muzea a v zadní části si všimněte laserů, které jsou umístěni okolo jednoho z exponátů.

Uchopte pevně kufřík, hoďte ho směrem na lasery a kufřík opět seberte. Vyvoláte tím poplach a díky lehkému rozruchu strážní z hlavní místnosti opustí na chvíli svá stanoviště a vám tak nechají volný průchod. Využijte toho a dejte se dvojitými dveřmi hned naproti detektorům, dokud jsou stráže zaměstnány poplachem. Vstupte následně do dveří po pravé straně, kde jsou šatny. Znovu po pravé straně je sprcha, kam opatrně vstupte a z lavičky si vezměte oblek číšníka.

Až se dostanete na druhé lešení viz ideální cesta, vybalte si svou odstřelovací pušku a počkejte, než vicepresident půjde na dvorek vyvenčit svého pejska černého jako uhel. Odstřelovačku zpět složte do kufříku a dále pokračujte opět podle postupu popsaném v ideální cestě až k přestřelce s najatým vrahem, kde vám vaše sniperka přijde podruhé vhod.


Mise 13: Requiem

Možná si myslíte, že zde hra končí, bylo by to také logické díky titulkům. Ale ještě něco přeci jen zbývá vykonat. Proto stiskněte opakovaně za sebou některou z kláves pro směr (W,S,A,D) a sotva se proberete, už palte na okolní bodyguardy vašeho úhlavního nepřítele. Při tom nezapomínejte, že při minimu života (kdy se zpomaluje čas) máte jednak neomezenou munici, stačí zabít 3x střelbou do hlavy a jste zpět ve hře. Jakmile odpravíte všechny bodyguardy, vrhněte se na kněze s novinářem a nakonec také na nesympaťáka na kolečkovém křesle, který vám způsobil tolik potíží. Ten, jakmile vás uvidí vstávat, pojede ke svému vozidlu, kde se zastaví a čeká na kulku od vás.

Pokud se vám nedaří přestřelku přežít, zkuste (viz obrázek) začít s chlapíkem sedícím nalevo od vás a následně buď pokračovat podél laviček do podchodu, nebo se odebrat vpravo za stěnu, kde budete mít čas nabít a vypořádat se tak se zbytkem.

Stáhněte si: Demo, Trailery, Videa, Cheaty, Patch...

Související články: Návod - ostatní díly, Recenze, Preview, První dojmy, Novinky, Hitman: Contracts recenze, Hitman 2: Silent Assassin recenze, Hitman: Codename 47 recenze



McMichal
autorovi je 22 let a studuje na vyšší obchodní podnikatelské škole; vedle her se věnuje se bojovému umění a kreslení manga stylu; jeho nejoblíbenější herní sérií je Final Fantasy


 
 
McMichal

Nejnovější články