Autor: McMichal Publikováno: 5.srpna 2006 |
![]() klikněte na náhled pro zobrazení mapy (i s ostatními lokacemi) ve vysokém rozlišení V pokoji číslo 707 vyčkejte (nejlépe v ložnici, hned za vstupními dveřmi obýváku), než přijde blonďatý Němec. Jakmile vstoupí, vezměte ho s pistolí v ruce jako rukojmí a omračte ránou zásobníkem do spánku (můžete ho i rovnou nadopovat sedativy, ta by se vám ale mohla hodit později). Zbraň nechte v pokoji ležet, vezměte si na sebe jeho koženou bundu a ještě klíče od pokoje. Vyběhněte na chodbu k nejbližšímu požárnímu hlásiči a aktivujte ho. V tu chvíli se můžete vrátit do pokoje s omráčeným Němcem a dotáhnout ho až na balkón, kde ho přehoďte přes zábradlí (bez spuštění alarmu by vás spatřili při činu hráči karet). Z obýváku ještě seberte kufřík a výtahem sjeďte zpět do hlavní haly. Pokračujte podchodem do kasina, u automatů vstupte do dveří po pravé straně a projděte chodbou až do baru (pokud byste šli přes místnost s ruletou, riskujete zachycení kamerou). Zamiřte ke dvojici bodyguardů, kteří vás ohledají, a jakmile nenajdou žádnou zbraň, vpustí vás za šejkem. Tomu v animaci jen předáte kufřík a čekáte s ním na příchod kurýra, který vám přinese diamanty (v kufříku) a zároveň odnese zboží vědci na ověření. Mezitím vám společnost bude dělat tanečnice (obrázek) a následně stále opakující se šejkova věta o tom, jak je kasino velké, v několika různých tónech hlasu. ![]() Až šejk obdrží telefon a zjistí, že je vše v pořádku, vydá se zadním vchodem na schodiště, které vede až na střechu. Nechte zatím kufřík kufříkem a jděte za ním. Strážný sice bude protestovat, ale sotva mu utečete za první roh schodiště, většinou to vzdá. Jak si tak šejk vykračuje po schodech, můžete ho z nich shodit. Pokud pád přežije, nedělejte si příliš vrásky a vpíchněte mu injekci s jedem (i tak získáte stále konečné hodnocení Silent Assassin). Až bude po něm, vraťte se do baru, popadněte svůj kufřík s diamanty a zamiřte k východu, kam se dostanete skrz boční dveře u výherních automatů. Zde si svůj kufřík položte, aby se vám nepletl, až půjdete za svým posledním cílem, kterým je vědec. Výtahem z hlavní haly vyjeďte znovu do sedmého patra a opět vyjděte na balkón, kde pokuřuje jeden ze zaměstnanců. Tentokrát však vyšplhejte po železné síti na ochoz o patro výše, ze kterého se přesuňte k levému oknu (obrázek), kterým se dostanete do chodby. Zamiřte k pokoji 801 a nejbližším požárním hlásičem vyvolejte poplach. V tu ránu vyběhne z pokoje postarší pán, a protože se dveře zavřou až hodnou chvíli za ním, stačíte dovnitř vniknout a přesunout se na balkón, ze kterého přeskočte k pokoji vedlejšímu č. 803. ![]() Opět se lstivě schovejte do ložnice, hned za vstupní dveře k vypínači světla a dále už jen čekejte, dokud do místnosti nevejde váš cíl v zeleném saku. Ten se půjde kouknout z okna vedle stolu a v tu chvíli máte ideální šanci ho několikanásobným strčením, případně injekcí, omráčit. Pokoj ale ještě obývá jeho bodyguard, a tak projděte koupelnou za jeho zády, nadopujte ho sedativy a vědce poté můžete odvést na balkón a shodit ho přes zábradlí dolů. Pokud si chcete nechat svůj oblek, budete muset jít zpět přes balkón, případně římsu, a proto je mnohem jednodušší převléknout se za strážného, vyjít ven hlavním vchodem a dojít až k výtahu. Vraťte se nyní pro svůj černý kufřík s diamanty u východu, kde už na vás čeká v uličce auto. ![]() Pokud jste během svého pobytu v kasinu byli zaznamenáni některou z průmyslových kamer, vydejte se do hlavní haly a naproti recepci vejděte zprava do místnosti, ve které je pouze jeden policejní příslušník. Sedí-li na židli, nemusíte ho ani zbavovat vědomí, stačí se kolem něj proplížit až k videu u zdi a i když si vás náhodou všimne, pošle vás jen pryč.
![]() U jednoho z bílých kamiónů najdete zezadu pohozený oblek, který si navlékněte a vydejte se v něm k pravému výtahu. Poté, co budete ohledáni a vpuštěni strážnými do výtahu, vyjeďte do nejvyššího patra. Na nebeské párty dojděte až k pódiu, kde začne zpívat krásná, avšak mizerně nadaná zpěvačka (obrázek). Jakmile dokončí svůj zpěv, odebere se do obecenstva a sotva se k ní přiblížíte, naláká vás, abyste ji následovali. Udělejte to a zavede vás do prostorného apartmá. Sotva ale vejdete dovnitř, použijte strunu na její štíhlý krček dříve, než ona použije svůj štíhlý nůž na vás (ten si od ní můžete následně vzít, je velmi nenápadný a smrtelný při hodu na hlavu). V místnosti za stolem jednak získáte informace o dalších dvou cílech, z nichž jeden jste právě zneškodnili, a pak zde také můžete sebrat kufřík s odstřelovací puškou, která vám ulehčí další fázi hry. Nyní se vraťte rychle do výtahu, protože chvilku poté, co zpěvačka dozpívala, se váš cíl oděný ve zlatě odebírá do garáží, odkud má v plánu dezertovat na pekelný večírek. To mu ale už nedovolíte tím, že vylezete na střechu výtahu a během jízdy ho strunou ze střechy uškrtíte (pokud chcete, můžete ho uškrtit už na WC nebeského večírku). Navlečte si jeho zlatý oblek, a pokud máte zájem vyměnit kufřík s odstřelovačkou za kufřík s automatickou puškou, můžete (doporučuji ponechat odstřelovací pušku). ![]() ![]() V obleku CIA agenta vás do druhého výtahu, jež vede na pekelný večírek, pustí stráže bez ohledání, čímž vám dávají šanci ponechat si jakoukoliv zbraň. Nedaleko baru se pohybuje nápadný chlapík natřený i oblečený na červeno, ke kterému když se přiblížíte, vyzve vás na soukromou přestřelku. Stačí ho následovat do mučírny a zde už pro vás připravil zbraně i s dostatkem zásobníků, aby boj byl férový. Sotva vejdete do místnosti, zhasnou se světla, váš protivník uteče na druhou stranu a začíná zběsilá přestřelka. Pokud máte jeden z dříve zmíněných kufříků se zbraní, nyní je ten pravý čas ji použít. Jakmile svému protivníkovi udělíte smrtelný zásah, vezměte si od něj klíče, odemkněte dveře, kterými jste vešli a mučírnu opusťte. Od mučírny se dejte chodbou doleva až do zákulisí ohnivého představení, kde stačí: 1) Sabotovat přístroj s pyrotechnikou a na konci představení se plameny obrátí proti své paní, čímž vznikne evidentní nehoda (obrázek). 2) Počkat, než vražedkyně půjde na své představení, přilepit se jí na záda, jakmile přistoupí ke dveřím a zde, protože se přede dveřmi hned u přístroje s pyrotechnikou na pár okamžiků zastaví, vytaste zbraň, vezměte ji jako rukojmí a shoďte ji přes zábradlí napravo od dveří k jejím miláčkům žralokům. Strážný je ve většině případů z dohledu, a pokud ne, stojí přímo u zábradlí akvária, tudíž ho není problém shodit jakbysmet. Jakmile jsou všechny čtyři cíle odrovnány, vydejte se zpět do garáží. U výjezdu z garáže je po straně budka a v ní dva policisté. Jakmile se policista stojící u okna otočí na druhou stranu, vejděte tiše dovnitř, seberte kazetu z videa a stejně neslyšně se vypařte. Misi opustíte nasednutím do vozidla uprostřed garáže. Alternativní cesty: ![]() A) Na nebeské párty se od pódia se zpěvačkou vydejte dveřmi vpravo a vyjděte po schodech o patro výše do dveří, kam smějí pouze zaměstnanci. Chodí zde sice strážní, ale při troše opatrnosti si vás vůbec nemusí všimnout. Dojděte až na druhou stranu k žebříku, po kterém slezte ke kuchaři spícímu na židli, kterého zlikvidujte, převlečte se za něj a tělo schovejte do zdejší bedny. B) Druhá cesta ke kuchtíkovi vede přímo od výtahu, respektive ze střechy výtahu. Pokud přeskočíte na zdejší plošinu a po římse se následně přesunete až k oknu (dávejte si cestou pozor na strážného dole, který vás při otočení okamžitě spatří), za kterým je už žebřík vedoucí ke spícímu kuchaři. V jeho obleku se dostanete do jinak zakázaných oblastí. ![]() V garáži, místo abyste si vzali volně položený bílý oblek, zamiřte ke sloupu opodál, u kterého spatříte jednoho hosta pekelného večírku, kterému se zrovna neudělalo nejlépe. Využijte jeho bezbranného postavení, a jakmile policejní hlídač bude z dohledu, nadopujte ho sedativy, odvlékněte za auto a vezměte mu šaty. Nyní se můžete vydat do levého výtahu, který vás odveze na pekelnický večírek. 3) Pekelná krabí bomba ![]() ![]() Pokud se v obleku CIA agenta na pekelné párty příliš přiblížíte ke svému cíli v rudé sukni, pozve vás do jedné z místností, kde budete zcela sami. Zde vás několikrát vyzve, abyste si sundali masku, a poté, co tak neučiníte, zavolá na vás stráže. Protože jste ale v místnosti jen vy dva a navíc máte moment překvapení, je velmi snadné svůj cíl zlikvidovat zde. Místnost je pro ostatní hosty nepřístupná, a tak ani tělo zde nikdo hledat nebude. ![]() Poté, co získáte policejní oblek a dostanete se s ním do garáže, vydejte se k výtahům na párty. Napravo od nich jsou dveře, které vypáčte, když se nikdo nedívá a za nimi, jakmile vylezete po žebříku, stačí už jen seskočit do jednoho z libovolných výtahů. Mise 12: Amendment XXV Úkoly - Zabít Marka Parchezzi III - Zabít viceprezidenta - Uniknout z oblasti Nápověda - Stráže začnou bez váhání střílet, zjistí-li detektor kovu nějakou zbraň. - Veškeré zabavené zbraně před vstupem do muzea jsou uskladněny ochrankou. - Bílý dům je ohraničen železnou bránou, jejíž výška není na všech místech stejná. - Spuštění varovného poplachu laserem v mžiku přivolá strážné. - První dáma vlastní psa, kterého chodí pravidelně venčit viceprezident. - Oválná kancelář byla dějištěm mnoha historických setkání. Obyčeje cílů - Mark Parchezzi III je v oválné kanceláři a čeká na příchod prezidenta, jakmile mu ale vejdete do cesty, uteče na střechu, kde se svou vylepšenou pistolí bojuje, dokud může. - Viceprezident Daniel Morfia se nachází v přízemí hlavní budovy, kde je s první dámou, které chodí občas venčit psíka na západní dvorek. Na dvorku se pak nenápadně domlouvá přes okno s vrahem vězícím v oválné kanceláři. Ideální cesta Jděte spolu s ostatními z autobusu hlavním vchodem k detektorům, kterými projděte a nalevo od strážného naproti si odskočte na toaletu. Schovejte se do prvého rohu vedle dveří a vyčkejte, než dovnitř vstoupí recepční. Naordinujte mu jednu injekci se sedativy, převlékněte se za něj a toaletu opusťte. Nyní vejděte do dvojitých dveří se strážným a zahněte do levých dveří. Uvnitř seberte ze stolu u okna jednak přístupovou kartu a pak také kazetu z videa (vojáci jsou příliš zaměstnaní, než aby na vás při krádeži koukali). ![]() Proběhněte dvěma chodbami až před dveře na kartu. U nich vedou postranní dveře na střechu, kde vylezte po žebříku připevněném na lešení a to téměř na vrchol, abyste viděli dva dělníky (obrázek). Až jeden z nich odejde, zůstane uvnitř jen jeden otočený k vám zády a to je ta pravá chvíle vylézt úplně. Dělníka ale nechte být a raději vstupte dveřmi po levé straně. A přes další pokoje se dostaňte až k oknu vedoucímu na druhé lešení, vedle kterého na stole leží volně položený oblek dělníka. V něm sejděte o poschodí níže a hned u schodů vejděte po ohledání do místnosti s viceprezidentem. Jakmile půjde do vedlejší místnosti, následujte ho a ve vedlejší místnosti ho strunou vezměte za krk (dejte si pozor, aby dělník z vedlejšího pokoje neprocházel touto místností právě ve chvíli, kdy budete viceprezidenta škrtit). Bezvládné tělo oberte o další přístupovou kartu a následně ukryjte do připravené dřevěné bedny. ![]() Vraťte se zpět k oknu, kde jste sebrali oblek dělníka a vylezte jím na lešení. Slezte po žebříku dolů a u stavebního materiálu položte minu. Přeběhněte na druhou stranu střechy a díky kartě od viceprezidenta vstupte dveřmi do západního křídla (pokud byste si nevzali kartu, stačí počkat na příslušníka tajné služby, který si chodí na střechu zakouřit). Uvnitř vstupte nepozorováni do prvních dveří nalevo a znovu do dveří nalevo, kde už na vás čeká oblek agenta tajné služby. Vraťte se do chodby a pokračujte přes kanceláře ke schodům vedoucím dolů a přes další kanceláře až k oválné kanceláři, kde čeká vrah. ![]() Vaše setkání s ním není zrovna čestné, a tak se mu podaří utéci. Vydejte se za ním a až vyběhnete na střechu, bude po vás pálit z druhé strany u lešení, kde jste předtím položili minu. Pokud se vám ho nedaří zasáhnout na dálku, stačí se přiblížit o pár kroků a detonátorem nálož odpálit. Jakmile vrahoun naposledy vydechne, vraťte se na úplný začátek k autobusu a opusťte oblast železnou brankou. Alternativní cesta: ![]() Na cestu si s sebou vezměte odstřelovací pušku a vylepšení v podobě hliníkem vyztuženého kufříku, který zabrání detektorům odhalit zbraň uvnitř. Poté co vejdete hlavním vstupem do bílého domu, položte kufřík na pás a sami projděte detektorem. Spolu s ostatními se jděte kouknout vlevo na expozice zdejšího muzea a v zadní části si všimněte laserů, které jsou umístěni okolo jednoho z exponátů. Uchopte pevně kufřík, hoďte ho směrem na lasery a kufřík opět seberte. Vyvoláte tím poplach a díky lehkému rozruchu strážní z hlavní místnosti opustí na chvíli svá stanoviště a vám tak nechají volný průchod. Využijte toho a dejte se dvojitými dveřmi hned naproti detektorům, dokud jsou stráže zaměstnány poplachem. Vstupte následně do dveří po pravé straně, kde jsou šatny. Znovu po pravé straně je sprcha, kam opatrně vstupte a z lavičky si vezměte oblek číšníka. Až se dostanete na druhé lešení viz ideální cesta, vybalte si svou odstřelovací pušku a počkejte, než vicepresident půjde na dvorek vyvenčit svého pejska černého jako uhel. Odstřelovačku zpět složte do kufříku a dále pokračujte opět podle postupu popsaném v ideální cestě až k přestřelce s najatým vrahem, kde vám vaše sniperka přijde podruhé vhod. Mise 13: Requiem Možná si myslíte, že zde hra končí, bylo by to také logické díky titulkům. Ale ještě něco přeci jen zbývá vykonat. Proto stiskněte opakovaně za sebou některou z kláves pro směr (W,S,A,D) a sotva se proberete, už palte na okolní bodyguardy vašeho úhlavního nepřítele. Při tom nezapomínejte, že při minimu života (kdy se zpomaluje čas) máte jednak neomezenou munici, stačí zabít 3x střelbou do hlavy a jste zpět ve hře. Jakmile odpravíte všechny bodyguardy, vrhněte se na kněze s novinářem a nakonec také na nesympaťáka na kolečkovém křesle, který vám způsobil tolik potíží. Ten, jakmile vás uvidí vstávat, pojede ke svému vozidlu, kde se zastaví a čeká na kulku od vás. Pokud se vám nedaří přestřelku přežít, zkuste (viz obrázek) začít s chlapíkem sedícím nalevo od vás a následně buď pokračovat podél laviček do podchodu, nebo se odebrat vpravo za stěnu, kde budete mít čas nabít a vypořádat se tak se zbytkem. Stáhněte si: Demo, Trailery, Videa, Cheaty, Patch... Související články: Návod - ostatní díly, Recenze, Preview, První dojmy, Novinky, Hitman: Contracts recenze, Hitman 2: Silent Assassin recenze, Hitman: Codename 47 recenze |
McMichal | |
autorovi je 22 let a studuje na vyšší obchodní podnikatelské škole; vedle her se věnuje se bojovému umění a kreslení manga stylu; jeho nejoblíbenější herní sérií je Final Fantasy |