Hitman: Blood Money - návod 2.část
zdroj: tisková zpráva

Hitman: Blood Money - návod 2.část

18. 6. 2006 0:00 | Návod | autor: Redakce Games.cz |

Při řešení 4.-6. mise se oblékneme do slušivého županu, abychom mohli vyřídit tři pacienty kliniky, v haciendě svedeme podnapilou ženu a zabráníme atentátu na ministra vnitra během noční slavnosti v rušné ulici města.

Autor: McMichal
Publikováno: 18.června 2006


Řešení 1.-3. mise plus obecné tipy najdete v 1.části návodu


Mise 4: Flatline

Úkoly
- Najít agenta
- Zjistit cíl
(- Zabít Carmina Desalva)
(- Zabít Rudyho Menzana)
(- Zabít Lorenza Lombarda)
- Propašovat agenta pryč
- Uniknout z léčebny

Nápověda
- K přijetí do léčebny je potřeba vlastnit dokumenty k tomu určené. Budoucí pacienti většinou čekají v parku.
- Problémoví pacienti jsou často přemísťováni do ošetřovatelského křídla.
- Brožurka poukazuje na zajímavá zařízení, jako je knihovna, posilovna a lázně.
- Terapeuti příležitostně nabízejí přátelské soukromé posezení.
- Někteří z hostů schovávají alkohol na klidných tichých místech. Doufejme, že jim ho nikdo neotráví.
- Vzpírání se některým lidem může stát osudným.
- Někteří hosté v přísné dietě podvádějí přípravou teplých pokrmů na propašované plynové bombě přímo ve svém pokoji, což je velmi nebezpečné!
- Zesnulí pacienti jsou z ošetřovacího křídla převáženi rovnou do márnice.

Obyčeje cílů
- Carmine Desalvo nosí župan zelené barvy a rád tráví svůj volný čas vzpíráním činky v posilovně. Poté se vždy odebírá na krátkou procházku v doprovodu svého osobního strážce k venkovnímu bazénu pod rozkvetlými třešněmi. Ne že by snad Carmine byl romantik, ale u jedné ze soch čůrajících chlapečků v rohu bazénu má schovanou svou vlastní láhev zakázaného alkoholu.
- Županista růžový, Rudy Menzana, buď tráví čas v lázních hned vedle posilovny, kam chodí zásadně sám, nebo relaxuje na křesle v knihovně. Zde pokud ho nikdo nevidí (nebo si alespoň myslí, že ho nikdo nepozoruje), popíjí alkohol. Láhev má schovanou v globu uprostřed místnosti. Protože si však potrpí na soukromí, své bodyguardy nechává strážit vždy pouze vchod do místnosti.
- Zbývá župan modrý, ve kterém se tísní Lorenzo Lombardo. Ten je znám svou touhou po dobrém jídle a pití. Právě z toho důvodu střídavě chodí do kuchyně popíjet schovaný alkohol na podlaze za sporákem a cestou do svého pokoje na patře, který je označen písmenem „D“, se zastaví v kuchyni u okna na chvilku rozjímání. Ve svém soukromém apartmá má propašovanou plynovou bombu na ohřívání jídla, které si taktéž chodí přihřívat a konzumovat.

Ideální cesta
Od policistů se vydejte směrem na cestu, ale hned zkraje z ní sejděte doleva k prorostlé drátěné síti přibité k zídce. Vylezte po ní - raději po levé straně, aby vás policisté zezdola nezahlédli. Nahoře se pokradmu přibližte k lavičce, ze které seberte lékařskou zprávu, aniž by si toho jejich majitel všiml. Pokračujte nyní po cestě až k zavřené brance, před kterou vyjděte schody a vejděte dveřmi na recepci. Zde předložte získané dokumenty a po vyzvání sestřičky se jděte převléknout do místnosti, kterou vám otevře. V nevinně bílém županu se nechte prohledat zdejším policistou a následně vpustit do rezidence mezi ostatní pacienty.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Vydejte se po schodech přímo naproti a vejděte do místnosti na konci chodby po levé straně (dveře by měly být otevřené dokořán). Uvnitř naleznete ošacení terapeuta ležící na poličce. Sejděte zpět do přízemí a vydejte se přes jídelnu k protějším dveřím – vejděte do místnosti nalevo od strážného v županu se slunečními brýlemi. Ze stolu plného obrazovek, u kterého sedí policista, seberte přístupovou kartu a použijte ji na dveře před vámi. Na konci chodby odevřete kartou další dveře, čímž se dostanete do ošetřovatelského křídla.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Hned naproti je kancelář, od níž sice nemáte klíč, ale okno do ní je otevřené, a tak stačí počkat, než v místnosti bude jen jedna osoba. V tom momentu prolezte do místnosti a zdejšího pracovníka nadopujte sedativy skrze injekční stříkačku. Za pracovníka se převlečte (terapeuti v této oblasti totiž nemají co pohledávat), tělo odtáhněte do bedny, která je hned v téže místnosti a ze stolu ještě seberte klíče od cel. Vyjděte z kanceláře druhou stranou a sejděte dolů k celám. V druhé zprava na levé straně je váš hledaný agent (zobrazí se taktéž na mapě v podobě jasně bílé značky). Agenta vyslechněte, a jakmile se dozvíte díky fotografii svůj cíl, podejte agentovi smrtící injekci. Vzápětí získáte dobrovolný úkol zlikvidovat hned o dva cíle navíc, za které dostanete tučně zaplaceno, a tak příliš neváhejte a pusťte se hned do práce.

Cíl 1 - Carmine Desalvo (zelený župan)
Není nic snazšího, než přijít do posilovny a v době, kdy Carmine vzpírá činku si stoupnout za něj a jakmile jí položí zpět na podstavec, činku uchopit do vlastních rukou a bezmocného županistu uškrtit. Pokud ale neradi děláte špinavou práci osobně, můžete ještě vyjít ven na zahradu k bazénu a do láhve u jedné ze soch čůrajících chlapečků napusťte jed.

Cíl 2 - Rudy Menzana (růžový župan)
Kníratého Rudyho se můžete zbavit hned dvěma nenápadnými způsoby. Tím prvním je vstříknutí jedu do láhve, která se nachází uprostřed knihovny uvnitř globusu, a druhým je odpálení lustru přímo nad glóbem. Lustr je připevněn v prvním patře, kam se dostanete po Obrázek zdroj: tisková zpráva schodech hned vedle knihovny.

Cíl 1 - Lorenzo Lombardo (modrý župan)
Kromě klasického úmrtí otrávením alkoholu na podlaze v kuchyni za sporákem ještě můžete jít do Lorenzova apartmánu, který se nachází v prvním patře, je označen písmenem „D“. Zde sabotujte plynovou bombu, na které si ohřívá svou labužnickou pochoutku.

Dbejte ovšem na fakt, že otrávením svého cíle nedocílíte nešťastné nehody, ale jasné vraždy (tu logicky prokáže pitva), čímž si uzavřete cestu k nejprofesionálnějšímu hodnocení mise, kterým je „Silent Assassin“.


Jakmile zvládnete vyřídit přinejmenším svůj hlavní cíl Lorenza Lombarda, odeberte se do márnice na úplném začátku mise. Uvnitř podejte agentovi oživovací injekci a spolu opusťte mapu zdejším východem. Pokud jste na kliniku vešli s pozvánkou, opusťte ji stejnou cestou – čili v obleku pacienta se jděte na recepci převléknout do svého původního černého obleku a vyjděte ven. Na konci ve statistice tak nebudete mít stržené peníze za opuštění mise v jiném obleku.

Alternativní cesty:

1) Vstup bez dokumentů
Obrázek zdroj: tisková zpráva Přes recepci kliniky se lze dostat také bez karty a to díky županu od pacienta, na kterého narazíte, vydáte-li se od policistů na úplném začátku po cestě. V záhybu cesty jsou odpadkové kontejnery, kam se schoval jeden z pacientů, aby ho policista neobjevil a on si tak mohl poklidně popíjet alkohol. Jakmile policista odejde, přistupte k muži zezadu a píchněte mu sedativa. Vezměte si jeho šaty a tělo buď posuňte za kontejner tak, aby policista při příští prohlídce nic neobvyklého nezpozoroval, nebo ho ukryjte přímo do jednoho z kontejnerů.

 2) V policejním trikotu
Obrázek zdroj: tisková zpráva Od startu se vydejte po cestě až před schody u kliniky, které vedou ke dveřím na recepci. Místo toho, abyste se ale nějakým způsobem snažili propašovat ve svém původním oblečení dovnitř, dejte se ode dveří nalevo, kde vylezte po okapu na střechu (jsou zde dva, z nichž ten vzdálenější je bezpečnější). Střechu přelezte skrčení na druhou stranu, kde můžete slézt po druhém okapu znovu na pevnou zem. Zde se připližte až k otevřenému oknu, skrz nějž spatříte policistu. Hned u okna je rozvod elektřiny, který sabotujte a jděte se schovat za zídku nebo sloup, aby vás policista nespatřil, až se půjde ven k rozvodu podívat. Jakmile se k němu natočí, využijte té šance a vpíchněte mu sedativa na dobrou noc. Vezměte si policejní uniformu, tělo můžete hodit do zdejšího odpadkového kontejneru a uvnitř si seberte přístupovou kartu, se kterou můžete pokračovat dále.

 3) Cesta prádelnou
Obrázek zdroj: tisková zpráva Není zcela nutné uvnitř kliniky získat terapeutický oblek, postačíte si zcela bez problémů i v županu, jen do ošetřovatelského křídla musíte jinudy. Hned napravo vedle místnosti s policistou, který sleduje kamerový systém, jsou schody vedoucí do chodby, která ústí přímo do ošetřovatelského křídla. Stráží jí ovšem policista a kdokoliv vás v ní uvidí, bude vás ihned posílat nazpět. Proto chvíli počkejte, než půjde policista na obhlídku. V tu chvíli vypínačem zhasněte v hlavní chodbě světla a chodbou jednoduše proběhněte na druhou stranu (po stranách si při tom hlídejte, aby někdo nekoukal z vchodu směrem do chodby).

 4) Propašování zbraní
Obrázek zdroj: tisková zpráva Pokud byste si na misi vzali pistol vybavenou tlumičem, mohli byste u schodů vedoucích na recepci zničit střelbou zdejší kameru (monitoruje branku do parku). Poté, co přiběhlí policisté nic nezjistí, projděte dovnitř (pokud vás kamera přece jen zachytí, máte šanci její pásku vyjmout z videa v monitorovací místnosti s policistou uvnitř kliniky). K bazénu chodí sestra pokuřovat, ale jakmile odejde, počkejte si na procházejícího pacienta a toho zpacifikujte. Jeho župan si navlečte a tělo odtáhněte po schodech nalevo a schovejte za zídku. Tím získáte beztrestný přístup na kliniku a to bez ohledání.


Mise 5: A New Life

Úkoly
- Zabít Vinniho Sinistra
- Získat mikrofilm
- Uniknout ze čtvrti

Nápověda
- Popelářský vůz se umí zbavit nepořádku.
- Tým pozorovatelů má nezdravou touhu po koláčcích.
- Vinnie si stěžuje na sousedova kluka, který prý střílí vzduchovkou do zahrady.
- Vinnie žije blízko domu veterináře. Někdy veterinář potřebuje rozdivočelá zvířata zklidnit.
- Povídá se, že Vinniho žena flirtuje s najatým personálem, ale Vinni jí zcela důvěřuje.
- Někteří agenti jsou příliš vlezlí, zvláště jde-li o dívčí pokoj.
- Chystá se flambování pro hosty, buďte opatrní s hořlavou kapalinou.
- Vinni právě koupil své ženě drahocenný a neobvyklý náhrdelník.

Obyčeje cílů
- Vinnie je sportovní fanda, a tak ho najdete buď v přízemí u televize nebo kontroluje stav utkání na počítači ve své pracovně, kam ho jeho osobní strážce nenásleduje.
- Žena Vinniho Sinistra se chodí koupat do krytého bazénu, případně venku u dalšího bazénu obsluhuje rožeň. Kromě toho vyhledává různě položené láhve s alkoholem, po kterých až nápadně mění svou chůzi. Ve své podnapilosti dokáže svést nejednoho muže a toho si pak bere přímo do domu.

Ideální cesta
Hned za rohem je po levé straně dům, v němž vězí váš cíl. Přímo před domem si všimněte žlutého vozidla s párkem na kapotě a zaměstnance, který do domu nosí jídlo. Počkejte, než od auta půjde pryč, rozhlédněte se, abyste za sebou neměli bodyguarda, který chodí na obchůzku zadním vchodem. V zadní části vozu použijte injekci se sedativy na krabici s koláčky. Jakmile se zaměstnanec vrátí, vezme krabici s koláčky a půjde ji položit za bílou dodávku naproti přes ulici. Po chvíli jeden ze dvou členů sledovacího týmu z dodávky vyjde a koláčky vezme dovnitř. V rozdělené obrazovce uvidíte (ne vždy se zobrazí), že sedativa skutečně zabírají na oba a do dodávky tak můžete vniknout. Uvnitř se převlečte za jednoho z agentů a ještě než vstoupíte do rezidence, vydejte se naproti do garáže zvířecí kliniky, odemkněte dveře a uvnitř seberte lahvičku s éterem.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Nyní běžte dovnitř rezidence. Vyjděte do 2. patra a zamiřte do růžového pokoje Vinniho dcery. Počkejte si, než bude pokoj volný, a poté přistupte k růžovým krajkovým kalhotkám na stolku, které éterem polijte. Teď stačí jen čekat, než si jeden z agentů na své rutinní obhlídce pokoje perverzně kalhotky vezme, aby k nim přičichl, což ho nadobro složí. Teď, když máte jednoho z agentů v patře zpacifikovaného, vyčkejte na chodbě, než dorazí Vinnie do své pracovny. A protože jeho bodyguard čeká venku a navíc otočený zády od pracovny, snadno mu vpíchnete injekci se sedativy a odtáhnete do dívčího pokoje dříve, než Vinnie pracovnu opustí. Jak se tak Sinistra bude vracet bez ochranky ke schodům a vykročí na první schod, strčte do něj (obrázek) a nešťastná nehoda je na světě (strčíte-li do něj ještě před schody, pád ho nezabije).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Teď je na řadě mikrofilm, který má na krku paní Sinistrová v podobě náhrdelníku. A protože ho dobrovolně jen tak nesundá, je třeba na ni vymyslet lest. Zkrátka a dobře, vydejte se k venkovnímu bazénu a dále do dřevěné kůlny blízko něj. Uvnitř seberte plechovku s hořlavinou a tu použijte na rožeň hned naproti odrazovému můstku venkovního bazénu. Jakmile k němu Vinniho žena (nebo spíše teď již čerstvá vdova) přijde, skoná v plamenech a ani pád do bazénu už ji nezachrání. Z ohořelého těla si vezměte náhrdelník a opusťte rezidenci hlavním vchodem. Zbývá jít do dodávky pro svůj původní oblek a slunnou čtvrť opustit

Alternativní cesty:

1) Střelba vzduchovkou
Obrázek zdroj: tisková zpráva Nejprve se vydejte k prvnímu rodinnému domku po pravé straně (veterinární klinika) s automatickým zavlažovacím systémem dokonale zeleného trávníku. Jděte do garáže (počkejte raději, než se sousedka skloní k živému plotu, který stříhá, aby vás nemohla podezřívat) a šperhákem otevřete dveře. Uvnitř seberte především uspávací náboje (můžete zde počkat na popeláře, kterého uvidíte z okna, stojíte-li o jeho oblek, ale do residence vás v jeho přestrojení stejně nepustí).

Nyní se vydejte dále po ulici až k rozbitému popelářskému vozu (vzadu do drtičky můžete vkládat bezvládná těla), odkud uvidíte vlající pirátskou vlajku na boku jednoho z domů (před týmž domem se také žena stará o svůj trávník). Jděte do místa s vlajkou a objevíte dřevěnou skrýš na stromě, ve které je vzduchovka. Vezměte ji do ruky a hrdina ji sám nabije uspávacími náboji, pokud jste je sebrali. Cíle zde máte hned dva a to v levém okně. Prvním je hlídací pes a druhým kamera na boku domu blízko vstupních vrátek na zahradu (do té střílejte, dokud nespatříte kouř).

Teď, když je dvorek čistý, můžete do rezidence projít postranním vchodem vedoucím do sklepení a z něj do prádelny v přízemí. Zde si můžete počkat na agenta FBI, kterého lze nadopovat sedativy a tělo uklidit do zdejší bedny. Pokud si ale chcete nechat zcela čistý štít, můžete se také vydat směrem k sauně, což z hlediska prozrazení sice nebude snadné, ale odměnou vám za to bude volně položený oblek FBI.

2) FBI sniper
Obrázek zdroj: tisková zpráva Do mise si vezměte odstřelovací pušku nejlépe obohacenou o tlumič, nové hledí a odlehčenou konstrukci, abyste si svůj cíl mohli dostatečně přiblížit s minimálním kýváním mušky. Jakmile se dostanete do bílé pozorovací dodávky před domem díky napuštěným koláčkům (ať už sedativy, nebo jedem), uvnitř se oblečte do slušivého FBI obleku (hlavně kvůli sousedce, která vás může zpozorovat při vstupu do garáže). Zmáčkněte po pravé straně speciální tlačítko, které zavolá Vinniho k telefonu přímo u okna. Přesně v tu chvíli máte ideální šanci na střelbu na svůj cíl. Nejbezpečnější je, když si odstřelovačku z kufříku vybalíte nejprve naproti v garáži, kde vás nikdo neuvidí a jakmile si svůj cíl zavoláte k telefonu (lze provádět stále dokola), vypalte na jeho pleš přímo skrz okno.

3) Svádění
Obrázek zdroj: tisková zpráva Pokud u bazénu nepozorovaně zpacifikujete zdejšího čističe bazénu, převlečete se za něj a půjdete-li se ve slušivých šortkách promenádovat k bazénu, přijde k vám Vinniho manželka a řekne vám, abyste jí následovali, že se trochu společně pobavíte. Udělejte to a zavede vás do ložnice, kde sice díky vypitým lahvím po cestě z postelové scény nic nebude, ale u postele upustí svůj náhrdelník s mikrofilmem uvnitř.

4) Klaun zabiják
Obrázek zdroj: tisková zpráva Hned ze začátku přistupte ke žlutému pomalovanému vozidlu klauna Corkyho a vyčkejte, než dorazí. Jakmile se začne vzadu auta hrabat, uspěte ho, hoďte na sebe jeho převlek a tělo vložte do stísněného koše na zádi. V šatech klauna nemáte v rezidenci zcela volný pobyt, ale pustí vás k bazénu, kde vaši společnost uvítá Vinniho žena. Následujte ji až do osamocené místnosti, kde do sebe lije jednu láhev alkoholu za druhou a pokud zde dámu uspíte, nebo jinak zpacifikujete, můžete jí vzít řetízek s mikrofilmem, aniž by ji zde někdo v dohledné době hledal.


Mise 6: The Murder of Crows

Úkoly
- Zabít Marka Purayaha mladšího
- Zabít Raymonda Kulinského
- Zabít Angelinu Mason
- Ochránit politika
- Získat kufřík s diamanty (nepovinné)
- Opustit ulici

Nápověda
- Vysílačka Walkie talkises přenáší vše, dokonce zvuk v pozadí a muziku, což by mohlo vyzradit něčí pozici.
- Kluby mají obvykle zadní vchod pro personál.
- Zdi v knihkupectví jsou jako z papíru, snadno se dá zaslechnout, co se za nimi odehrává.
- Kluby v této části jsou proslulé nošením speciálních klobouků a triček v duchu vyhrávaného žánru muziky.
- Některá soukromá apartmá mají dobrý výhled.
- Piana dovedou zabít, zvlášť když padají z výšky.
- Chlapík oblečený v kostýmu žlutého opeřence dorazil do hotelu před pár hodinami.

Obyčeje cílů
- Mark Purayah Jr. je vůdcem skupiny vrahů a jako správný boss vše organizuje vysílačkou na dálku z bezpečného úkrytu, kterým je doupě žlutých opeřenců na rohu mapy. Zdržuje se v prvním patře, kde má ve zvyku přešlapovat blízko balkónu.
- Raymond Kulinsky chodí vyhlížet na balkón jednoho ze tří klubů svou oběť a jakmile ji spatří v dostatečné blízkosti, sáhne po své odstřelovačce a vypálí.
- Angelina Mason se prochází takřka po celé části města, snadno se ztratí v davu, ale tu a tam zahne i do opuštěných uliček a dvorů. Když se čas navrší, nemilosrdně podřízne politika jako králíka.

Ideální cesta
Z hotelu sledujte v davu červeného opeřence s kufříkem, dokud nezahne do jedné z bočních uliček. Nadopujte ho sedativy, tělo hoďte do zdejšího kontejneru a jeho kufřík si vezměte (pokud se vydá z hotelu napravo, schování těla budete mít těžší kvůli policistovi na druhém dvoře). Zahaleni peřím se vydejte na odlehlý konec ulice na severozápadě a do ptačího doupěte vejděte hlavním vchodem (před ním vás uvítá žlutý opeřenec). Vyjděte po točitých schodech do patra, kde spatříte černého „taťku“ opeřence, který vysílačkou zajišťuje přípravu na atentát.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Kufřík mu položte na pracovní stůl, jak vás žádá a jakmile žlutý opeřenec opustí místnost s bossem a ten se přesune k zábradlí, dvakrát do něj strčte (nestojí nikdy dostatečně blízko, a tak je třeba ho nejdříve popostrčit a poté až strčit přes zábradlí). Popadněte kufřík a vyhoďte ho balkónem ven na ulici (s ním vás totiž živého z doupěte rozhodně nepustí), sejděte dolů ohledat jeho tělo a vzít si od něj vysílačku (Walkie talkises). V případě, že už tělo odnesl jeden z ptačích mužů nazpět do hnízda, v místě dopadu stále bude ležet. Sebráním vysílačky získáte kromě zvukového kontaktu s oběma atentátníky také jejich pozici (zobrazí se na mapě). Na ulici následně nezapomeňte sebrat na zem spadlý kufřík s diamanty.

Obrázek zdroj: tisková zpráva

- Kufřík si zatím můžete schovat buď někam na bezpečné (pokud možno vyvýšené) místo a vzít po splnění ostatních úkolů a nebo ho můžete vláčet dále sebou, jako jsem to třeba provedl já (strach o diamanty mi nedovolil kufřík nechat někde jen tak ležet :-)
- Pokud kufřík spatří jeden z ptačích mužů, vezme kufřík zpět do hnízda a položí ho v přízemí ke schodům. V takovém případě je třeba opatřit si buď žlutý ptačí kožich, aby vás pustili dovnitř předním vchodem, nebo se propašovat vchodem zadním, kde jednoho z ptačích hlídačů snadno zpacifikujete díky ukrytí se ve skříni. Ve žlutém ptačím obleku vás nechají odkráčet s kufříkem z doupěte.
- Jestliže kufřík uvidí policista, odnese ho do policií strážené ulice, odkud si ho však vcelku snadno můžete vzít nazpět.


Vyjděte z ptačího hnízda a vydejte se hned do uličky naproti, kde vylezte po kleci a dalších stupínkách až k místu, kde je přivázané piano. Zde umístěte výbušninu a už jen čekejte, než přijde ptačí samička s atentátními sklony, abyste jí mohli utnout křidélka rachotivým pádem piana (obrázek). Tím zamezíte podřezání hrdla politikovi, kterého máte za úkol chránit. Ještě je tu ovšem jedna hrozba v podobě kulky z odstřelovací pušky modrého samčího opeřence, který vyjde z balkónu jednoho ze tří barů (hra v tomto případě bar vybírá náhodně, ale interiéry všech tří jsou si velmi podobné).

Obrázek zdroj: tisková zpráva

Blues Bar
V ptačím obleku vás do baru nepustí, alespoň ne předním vchodem, a tak se pozvěte dovnitř sami vchodem zadním. Projděte kuchyní ke schodům, u horního zápraží jeden z číšníků poskytuje své zákaznici nadstandardní služby. Stačí jejich směrem hodit minci, schovat se do skříně a počkat, než oba díky vyrušení sejdou dolů. Poté, co máte čistý vzduch, zamiřte ke dveřím a šperhákem je otevřete. Až se odstřelovač vzdálí na balkón (můžete ho sice z něj shodit, ale byli byste zpozorováni), vezměte mu jeho sniperku opřenou o zeď. Jakmile se přiblíží jeho cíl na dostřel, bude pušku hledat a ve zmatku opustí svou pozici.

Jak pak zamíří ke vchodům, můžete ho z nich shodit. Pokud ho pád nezabije (spadne zkrátka pro vás dost nešikovně), odvlečte jeho bezvládné tělo ke schodům. Odtud už si můžete být jistí, že skončí podle vašich představ (totéž můžete udělat, vezmete-li ho se zbraní v ruce jako rukojmí, v tom případě ho strčte před zábradlím standardně klávesou „G“). Budovu následně můžete opustit po požárním schodišti.

Salsa Bar
Dostat se do tohoto baru zadním vchodem je o to lehčí, že zadní vchod vede přímo do kuchyně, odkud jsou schody vedoucí k odstřelovači zcela volné. Svou pušku má opřenou o piano a i zde bude lepší, když ho shodíte ze schodů, až poběží dolů hledat svou pušku v momentě, kdy ji potřebuje. I tento bar má svůj únikový východ po schodišti.

Rock Bar
Tento podnik sice nemá zadní vchod jako takový, ale lze vylézt v uličce za barem po bednách až do místnosti, která je propojená s tanečním placem. Ten navazuje na WC, kde je za zavřenými dveřmi schodiště vedoucí přímo k vrahovi (při odemykání dveří si dejte pozor, aby vás nespatřil kuchař). Zbraň opřenou u dveří mu vezměte a až poběží ke schodům, strčte do něj, nebo ho shoďte rovnou přes zápraží jako v předešlých případech (z balkónu ho bez zpozorování jen tak neshodíte). A co by to bylo za pořádný bar, kdyby neměl požární schodiště.

Do všech barů se dá kromě uniformy číšníka nebo policisty ještě vstoupit v obleku se speciálním klubovým kloboukem a šaty, jež můžete spatřit na plakátech před každým z barů. Stačí před vchodem chvíli počkat, až jeden z členů vyjde ven a půjde se nadýchat čerstvého vzduchu na dvůr za bar. Přesně to je vaše šance získání obleku. Tělo byste ale raději měli uklidit někam do kouta, protože do kontejneru čas od času číšník chodí vyhazovat odpadky, a tak by tělo uvnitř našel. To by zbytečně vyvolalo rozruch, kterého určitě docílit nechcete.

Po zlikvidování všech tří cílů zbývá, nejlépe s kufříkem plným vzácných diamantů, zamířit k východu.

Alternativní cesty:

1) Slabost pro uniformy
Obrázek zdroj: tisková zpráva A) Získat uniformu číšníka, ve které vás pustí do jakéhokoliv baru, je velmi jednoduché. V uličce přímo za hotelem stačí vylézt po trubce na balkón, na jehož konci jsou otevřené dveře do apartmánu. Před postelí se spícím mužem leží složený oblek. Další oblek číšníka snadno získáte také tím, že si počkáte na dvorku na jednoho z číšníků, který půjde vyhodit smetí. Vezmete mu oblek a do kontejneru hodíte jeho.

B) Oblek policisty nikde jen tak neleží, ale stačí si počkat na dvorku za hotelem na policistu pochůzkáře a jednu vám nedobrovolně dá, stejně jako nedobrovolně skončí ve zdejším kontejneru. A ačkoliv je to zvláštní, druhé velmi snadné ukořistění uniformy se nabízí přímo v uličce okupované policisty. Po čase se totiž vždy rozejdou a na stráži zůstane jen jediný a to hned u kontejneru, takže není nutné ani bezvládné tělo policisty někam daleko tahat.

2) Ohněm proti ohni
Pokud se vybavíte na misi pistolí s tlumičem / odstřelovací puškou v kufříku, tak odstřelovač, kterého máte zneškodnit, se nachází:

Obrázek zdroj: tisková zpráva A) v Rock Baru máte jedinečnou možnost atentátníkovi nechat ochutnat jeho vlastní medicínu. Přímo naproti baru je opuštěná ulice, ve které vylezte po trubce a přeskočte na balkón, abyste se dostali do bytu s nebohým chlapíkem sledujícím televizi, který z bytu nemá kudy utéci (má ale v bytě zbraň, tudíž ho rozhodně nenechte si pro ní doběhnout). Abyste zbytečně nevyvolali rozruch, až bude volat o pomoc, zbavte se ho hned po vstupu do dveří jednou přesnou ránou do hlavy z pistole s tlumičem. Přesuňte se dozadu k oknu, kde rozložte svůj dalekonosný nástroj smrti a vyčkejte, dokud atentátník nevyjde na protější balkón.

B) v Salsa Baru pak ve stejné uličce jako v případě varianty „A“ hned naproti potrubí vejděte dveřmi do domu, vyjděte po schodech do obýváku, zbavte se zdejšího obyvatele na gauči a zaujměte pozici u okna s odstřelovačkou v ruce (třebaže váš cíl nebude chtít přistoupit k zábradlí balkónu, můžete ho trefit i tak když míjí piano).

C) Je-li atentátník v Blues Baru, pak postačí v hotelu na začátku úrovně vystoupat levé schody do prvního patra, vejít do prvních dveří po pravé straně a zde zlikvidovat žlutého opeřence i další dvě svědkyně (lze projít na balkón i druhým pokojem a všechny v místnosti tak překvapit z druhé strany). Zpoza pootevřené okenice máte ideální krytí pro odstřel svého cíle.

3) Hlučný knihovník
Obrázek zdroj: tisková zpráva Další šance, jak usmrtit vůdce atentátníků Marka Purayaha Juniora, se naskýtá v knihovně, která se nachází hned vedle ptačího doupěte. Uvnitř je jen knihovník, kterému snadno zmizíte z očí cestou vzhůru do podkroví, kde na konci u zdi uvidíte škvírou šedého opeřence, čili mozek celého chystaného atentátu. Na zabarikádovaný vchod připevněte výbušninu a jakmile se zloduch posadí ke svému stolu, odpalte ji. To navíc způsobí takový zmatek v hnízdě, že někteří opeřenci přestanou strážit své pozice a vy tak můžete o to snadněji vniknout do domu i ve svém původním obleku (kdybyste snad chtěli ukořistit kufřík s diamanty).

V další části návodu (za 14 dnů) oslavíme Štědrý den společně s holohlavým zabijákem, necháme se povozit na luxusním parníku po staré dobré řece Mississipi a také budeme svědky jednoho svatebního obřadu.

Stáhněte si: Demo, Trailery, Videa, Cheaty, Patch...

Související články: Návod - ostatní díly, Recenze, Preview, První dojmy, Novinky, Hitman: Contracts recenze, Hitman 2: Silent Assassin recenze, Hitman: Codename 47 recenze



McMichal
autorovi je 22 let a studuje na vyšší obchodní podnikatelské škole; vedle her se věnuje se bojovému umění a kreslení manga stylu; jeho nejoblíbenější herní sérií je Final Fantasy


 
 
McMichal

Nejnovější články