Srovnání úrovní detailů v Left 4 Dead
zdroj: tisková zpráva

Srovnání úrovní detailů v Left 4 Dead

11. 11. 2008 9:09 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

Co budete potřebovat ke spuštění a jak se projeví úrovně nastavení na texturách nebo shaderech?

Obrázek zdroj: tisková zpráva Další střílečkou pod hardwarovým drobnohledem německé redakce PC Games se stalo nadcházející hororové Left 4 Dead, konkrétně její hratelná demoverze ze Steamu, která byla předobjednávajícím uvolněna s předstihem a pro ty ostatní se objeví během dnešního odpoledne až večera.

Protože hra běží na zaběhnutém Source enginu, k její spuštění stačí dvoujádrové Pentium 4 (nebo jednojádrový ekvivalent na 3GHz), 1GB paměti a 128MB grafická karta s shadery verze 2.0 a výš, tzn. vše od ATI 9600/NVidia 6600 včetně a lepší. V takovém případě se však bude třeba spokojit s minimálním nastavením, přičemž rozdíly nejlépe přiblíží následující srovnání:

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nejnižší/nejvyšší detaily, minimální/maximální efekty

Rozdíl je znatelně patrný "na všech frontách", byť je třeba mít na paměti, že zrovna Left 4 Dead ani v nejvyšším nastavení není nijak závratnou grafickou bombou - spíš působí sytějším, vyváženějším dojmem, než že by po vzoru Crysis nebo Far Cry 2 vyvracela čelisti z pantů. Ještě lepší srovnání se pak nabízí při pohledu na dílčí části grafiky, konkrétně kvalitu textur i použití shaderů:

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
minimální/maximální textury, základní/pokročilé shadery

Plné Left 4 Dead vyjde 21. listopadu pro PC a Xbox360 - více v dojmech z E3 a našem zpravodajství:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Versus mód v Left 4 Dead  [21.10.2008 14:14 - mart]
Spalování zombíků v Left 4 Dead  [9.9.2008 15:15 - jd]
Razie na zombíky v Left 4 Dead  [23.8.2008 15:15 - jd]
zdroj: PC Games Hardware

levis

Nejnovější články