Srovnání detailů v betě StarCraft 2
zdroj: tisková zpráva

Srovnání detailů v betě StarCraft 2

26. 2. 2010 18:18 | Hardware | autor: Redakce Games.cz |

Proč nejvíc záleží na shaderech a na co budete potřebovat grafickou kartu s 1GB?

Obrázek zdroj: tisková zpráva Betaverze sci-fi strategie StarCraft II se na monitorech hráčů stihla ohřát teprve pár dnů a na internet už unikly první nahrávky, obrázky a především také články technického rázu. Třeba jako nedávné srovnání úrovně detailů a grafických nastavení hry, které přinesli kolegové ze serveru PC Games Hardware.

Beta sice podle nich není zrovna nejlépe optimalizovaná, jednotlivé nastavení grafiky prý ale rozlišuje poměrně důsledně - a to přesto, že ji zatím chybí i natolik zásadní věci, jako třeba vyhlazování hran. Na následujícím obrázku můžete porovnat kvalitu textur a není od věci dodat, že pro maximální nastavení Blizzard doporučuje grafickou kartu s 1GB video paměti (potvrzují to i aplikace typu GPU-Z):

Zvětšit zdroj: tisková zpráva
minimální detaily textur, po najetí myši maximální

Následující dvojice srovnání předvádí rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením shaderů, resp. odrazů (např. na vodě). Právě shadery považují testeři serveru PC Games Hardware za nejdůležitější nastavení, protože má vliv hlavně na podobu budov a jednotek Zergů - bez nich jsou docela plytké a temné, kdežto se zapnutými shadery se celé lesknou a tak vůbec mají k světu. Je ovšem třeba dodat, že kvůli využití HDR a ambient occlusion si to vybírá patřičnou daň na plynulosti hry:

Zvětšit zdroj: tisková zpráva
minimální nastavení shaderů, po najetí myši maximální

Zvětšit zdroj: tisková zpráva
minimální nastavení odrazů, po najetí myši maximální

StarCraft II vyjde pro PC letos v létě - více v našem kompletním zpravodajství:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tři videa z bety StarCraft II  [19.2.2010 10:10 - levis]
Nový hrdina ze StarCraft II  [24.11.2009 17:17 - levis]
Technologické stromy ze StarCraft II  [2.7.2009 10:10 - levis]

zdroj: PCGH

Nejnovější články