
Beta sice podle nich není zrovna nejlépe optimalizovaná, jednotlivé nastavení grafiky prý ale rozlišuje poměrně důsledně - a to přesto, že ji zatím chybí i natolik zásadní věci, jako třeba vyhlazování hran. Na následujícím obrázku můžete porovnat kvalitu textur a není od věci dodat, že pro maximální nastavení Blizzard doporučuje grafickou kartu s 1GB video paměti (potvrzují to i aplikace typu GPU-Z):

minimální detaily textur, po najetí myši maximální
Následující dvojice srovnání předvádí rozdíly mezi minimálním a maximálním nastavením shaderů, resp. odrazů (např. na vodě). Právě shadery považují testeři serveru PC Games Hardware za nejdůležitější nastavení, protože má vliv hlavně na podobu budov a jednotek Zergů - bez nich jsou docela plytké a temné, kdežto se zapnutými shadery se celé lesknou a tak vůbec mají k světu. Je ovšem třeba dodat, že kvůli využití HDR a ambient occlusion si to vybírá patřičnou daň na plynulosti hry:

minimální nastavení shaderů, po najetí myši maximální

minimální nastavení odrazů, po najetí myši maximální
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tři videa z bety StarCraft II [19.2.2010 10:10 - levis]
Nový hrdina ze StarCraft II [24.11.2009 17:17 - levis]
Technologické stromy ze StarCraft II [2.7.2009 10:10 - levis]
zdroj: PCGH