zdroj:
tisková zpráva
Dovolat se pomoci na zákaznické lince je někdy peklo, co si budeme povídat. Přitom právě svým přístupem k zákazníkovi si firmy budují image a ty lepší to dobře ví. Uvědomuje si to i Cenega Czech a vypisuje tedy konkurz na pozici reklamačního technika, který se krom jiného bude podílet na budování dobrého jména firmy. Pokud vás baví hry a umíte jednat s lidmi, můžete to u Cenegy zkusit. Více už tisková zpráva...
"Tímto vypisujeme konkurz na pozici reklamačního technika, který bude odpovědný za maximální spokojenost zákazníků Cenegy Czech. Nutností pro správný výkon této pozice je velmi dobrá znalost herní problematiky, oblasti hardware a software, anglický jazyk (minimálně písemnou formou), asertivní a věcný přístup k řešení problémů, zodpovědnost, minimálně středoškolské vzdělání, bezúhonnost a nadšení pro práci v herní společnosti! Ano, nabízíme vám zaměstnání, v němž si zahrajete nejnovější hry a ještě vám za to budeme platit! Své strukturované životopisy posílejte na email hr@cenega.cz"