V nedávném prohlášení na konferenci Wells Fargo 2023 TMT Summit poskytl finanční ředitel Xboxu Tim Stuart informace o tom, proč Microsoft přestal v roce 2015 veřejně uvádět údaje o prodejích konzolí Xbox. Podle Stuarta se Microsoft domnívá, že samotná čísla o prodeji jednotek plně nevystihují celkový výkon Xboxu, jak reportuje GameSpot.
Stuart zdůraznil změnu obchodní strategie Xboxu, která klade důraz na obsah a služby, nikoli pouze na prodej konzolí. Má jistě pravdu, nicméně co mu brání reportovat jak čísla prodejů konzolí, tak i počty předplatných, služeb a her? Už téměř dekádu nastavená strategie se očividně bohužel jen tak nezmění.
Stuart také zmínil snahu společnosti přizpůsobit se regionům, jako je Afrika, Indie a jihovýchodní Asie, které nejsou primárně zaměřeny na konzole. V zemích Microsoft usiluje o růst v oblasti streamování a mobilního hraní a uvědomuje si obrovský potenciál mobilního herního sektoru. Skrze něj totiž může, na rozdíl od tradičních konzolí, oslovit potenciálně miliardy lidí.