Nintendo patří mezi společnosti, které si své značky velmi úzkostlivě chrání. Má k tomu ostatně důvod, rodinné klenoty japonského herního giganta patří k těm globálně nejslavnějším a nejsnáze rozpoznatelným i mezi laickou veřejností. A právě tohoto faktu chce firma v budoucnu využít.
Ústředním předmětem podnikání Nintenda jsou samozřejmě hry a konzole, společnost ale ve výroční zprávě k uplynulému fiskálnímu roku dala najevo, že své populární IP chce začít využívat i mimo mantinely videoher. Uvědomuje si totiž jejich sílu a potenciál k úspěchu i v jiných odvětvích.
Podobná iniciativa není v případě Nintenda překvapivá nebo úplně nová, ostatně zkoušení nových a neotřelých postupů je hluboce zakódováno v DNA společnosti, která nám přinesla pohybové ovládání, už kdysi koketovala s VR a svými konzolemi jde zcela proti proudu. Navíc jsou snahy Nintenda zamířit mimo probádané vody evidentní třeba aktuálním spojením s Legem nebo probíhající přípravou vlastního zábavního parku.
Nintendo začínalo již na konci 19. století jako výrobce hracích karet, postupně svou působnost rozšířilo i na hračky. V tiskové správě se firma zavazuje k tomu, že i nadále bude hledat nové a dosud nevídané způsoby zábavy, protože je stále oddána svému cíli přinášet svým zákazníkům úsměv na tvář.