V Guild Wars 2 si zabojujete i ve vodě
zdroj: tisková zpráva

V Guild Wars 2 si zabojujete i ve vodě

28. 6. 2011 10:58 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Nejen na souši, ale i ve vodním živlu budete moci zabíjet a být zabíjeni v chystaném MMORPG...

Nejen na souši, ale i ve vodním živlu budete moci zabíjet a být zabíjeni v chystaném MMORPG Guild Wars 2, jehož bety se snad letos dočkáme. Než skočíte dovnitř článku, abyste si prohlédli dvojici videí, věnujte pozornost informacím o životě pod vodou z úst designéra Jonathana Sharpa. O dýchání se nebudete muset starat, protože moderní společnost má k dispozici dýchací přístroje, zda magického či technického rázu, to nevíme. Každopádně utopení se nemusíte bát až do té doby, než vás něco, třeba žralok, neohlodá na 0HP.

Poté už opravdu dojde na topení, stav podobný „downed“ stavu na souši. Budete se moci trochu pohybovat, trochu útočit a vést z něj budou tři cesty. Upižláte nějakého protivníka a tím se zvednete. Někdo vás klasicky oživí. Dostanete se na hladinu a životy začnou přibývat. Nicméně hlavním tahákem vody by mělo být ovládání a celkový pocit. Kupříkladu při plavání na hladině nemůžete bojovat a protivníci mají tendenci útočit zespodu. Říkal tu někdo „Čelisti“? Vývojáři si prý také dali záležet na pocitu z potápění a jeho ovládání.


Klíčový kupříkladu bude model, kde se bude skutečně bojovat ve třech osách, tedy trojrozměrném prostředí, ne jen dvourozměrném. Navíc musíte počítat s tím, že ne všechny schopnosti a zbraně budou fungovat pod vodou, což by vám ale měly vynahradit jejich podvodní ekvivalenty, kdy v případě zbraní dojde třeba na pušku střílející harpuny. Zdá se tedy, že (pod)vodní sekce nebudou jen pro okrasu. Ostatně, když hra sama přehodí na vodní zbraně a skilly ve slotech 6-10 na podvodní skilly, asi se do mokrého království podíváme často.

Na videích si můžete prohlédnout dvě odlišné věci. To první představuje osm minut z hraní, jde ovšem jen o koláž z bitev, která po čase začne být stereotypní, tak pak přeskočte na sedmou minutu a užijte si trochu toho podvodního souboje. Lokace vypadají opravdu skvěle, potvory také a souboje... ty také. Nicméně do finální verze hry se teprve blížíme a to ještě velmi pozvolna. Druhé video pak představuje část historie, o níž jsme již psali – pád Ascalonu a důvod, proč se v jeho ruinách nyní prohání jen nepříliš spokojení duchové.

zdroj: Archiv



zdroj: Archiv

Nejnovější články