Potvrzen zánik LOTR: The White Council
zdroj: Archiv
Téma

Potvrzen zánik LOTR: The White Council

6. 1. 2007 0:01 | autor: Redakce Games.cz |

Je tomu skutečně tak, EA poslali Pána Prstenů v oblivionovském hávu ke dnu - a dokonce víme i neoficiální důvod.

Obrázek zdroj: Archiv Když jsem si včera ráno přečetl spekulace z 1UP, byl to jako blesk z čistého nebe. Electronic Arts přece hry obvykle neruší a singleplayerové fantasy RPG The Lord of the Rings: The White Council patřilo k jejich nejnadějnějším záměrům. Jeho klíčová slova: hratelnost v rozlehlém otevřeném světě ala Oblivion (či Fable) + reálie a licence Pána Prstenů + velmi početný vývojářský tým s úspěšnými LOTR mlátičkami na kontě = zněla jako sázka na jistotu, kterou nemohlo nic ohrozit. Prvotní zpráva o pohřbení tohoto titulu, původně známého jako Project Gray Company, pocházela od zdroje, který si přál zůstat v anonymitě. A přestože marketingová manažerka EA Czech na dané téma nic nezaslechla (stále měl platit termín listopad 2007) a obsahově bohatá homepage hýřila životem i v prosinci, něco mi říkalo, že to bude pravda. A je tomu skutečně tak...

Obrázek zdroj: Archiv Zánik The White Council před chvílí potvrdil kolegům z renomovaného serveru ShackNews další, pro změnu anonymní, avšak důvěryhodný zdroj blízký Electronic Arts. A nebál se přihodit podrobnosti o důvodech krachu projektu, které prý částečně spočívají ve špatném řízení týmu, což mělo vyústit v příliš pomalý, resp. nedostatečný posun vývoje vpřed (ze hry jsme neviděli dosud žádné in-game obrázky, protože šlo o pre-produkční fázi). EA proto propustili výkonného producenta Steva Graye, zatímco tvůrčí tým rozpustili a přeřadili na jiné tituly. Oficiální vyjádření zatím není k dispozici, ale určitě to po téhle zprávě nebude dlouho trvat. LOTR: The White Council mělo vyjít pro PC / X360 / PS3 a vše o jeho zamýšlených vlastnostech sdružuje hutný FAQ. Škoda, budiž mu země lehká.

zdroj: Shack, 1UP, homepage, vlastní

jd

Nejnovější články