Už pri svém nástupu v roce 2007 prý Dean tušil, že v týmu něco nefunguje. Nikdo nevěděl, na čem pracují jeho kolegové, nikdo vývojáře nechválil ani nekritizoval. Dean napsal dopis svému šéfovi, což poměry na chvíli zlepšilo, jenže po pár měsících začali všichni výše postavení členové týmu neustále nadávat na to, jak dlouho už je hra ve vývoji, kolik se na ní vyplýtvalo peněz - a hlavně jak ji stíhá jeden odklad za druhým. To byl ale teprve začátek.
Ačkoliv vývojáři byli placení za obyčejný čtyřicetihodinnový pracovní týden, místo osmi pracovali dvanáct hodin denně a místo pěti dnů v týdnu šest. Morálka dál klesala, manažeři lhali a na schůzkách se prý s každým zacházelo, jako by byl jen nějaké nesvéprávné dítě. Nikdo však z týmu neodcházel, především proto, že vývojáři museli živit své rodiny, splácet hypotéky nebo se jim jen v době ekonomické krize nechtělo opouštět zaměstnání.
Deanovi bylo uloženo, aby vypracoval herní část Mexika z Red Dead Redemption. Designér proto napsal povzbuzující soukromý email svým třema kolegům - a deset nebo patnáct minut poté si ho jeden z manažerů firmy zavolal do kanceláře a příšerně ho seřval za to, jak prý si dovoluje podkopávat morálku ostatních tím, když vedením uložené termíny označuje za "nerealistické". Tehdy si Dean uvědomil, že Rockstar zaměstnancům kontroluje soukromou poštu.
Pak už šlo všechno od desíti z pěti: nejdříve ho málem vyhodili, pak mu odebrali část povinností, později prý jeho šéf celou Deanovu práci nechal napsat na sebe a tehdy vývojář definitivně odešel z firmy. Jeho rozhořčení nad tím, jak se v Rockstaru lže, manipuluje, podvádí a demotivuje, zatím firma nechala bez komentáře. Co tomu říkáte?