NASCAR 2011 - simulace nebo arkáda?
zdroj: tisková zpráva

NASCAR 2011 - simulace nebo arkáda?

20. 10. 2010 17:05 | Téma | autor: levis |

Vývojáři z Eutechnyx pokračují v postupném odhalování toho, co nabídnou nadcházející závody NASCAR The Game 2011. Celkově prý budou víc připomínat simulátor než arkádu, byť tvůrci berou ohled i na příležitostné hráče a nechtějí tedy zabíhat do takových hardcore detailů, jako třeba konkurenční iRacing.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Abychom se neopakovali oproti pár týdnů staré tiskovce, vybíráme jen to nejnovější: třeba pneumatiky se během závodu opotřebují a někdy i prasknou, přičemž s přibývajícím časem se jejich zhoršená kondice podepíše i na ovládání vozu. Ten ostatně ovlivní i to, že na trati bude postupně přibývat odpad. Jistě potěší i zpráva o tom, že hráči si mohou kompletně přizpůsobit interface při závodění a jednotlivá menu či ukazatele, která by je případně rušila v soustředění.

Vyjma multiplayeru pro šestnáct závodníků hra nabídne i offline split-screen, v multiplayerových kláních si zase server bude moci detailně nadiktovat možná nástavení: narazíte tedy jak na servery, vyžadující nezměněná a tradiční pravidla, tak i vysoce přizpůsobené jízdy, tzn. zastoupeny budou totálně arkádové a naopak i tvrdé simulační servery. Jak při sólové hře, tak v multiplayeru se bude během hraní střídat den a noc, všichni jezdci mají být vymodelování podle svých skutečných předloh a zajištěn je i profesionální komentář od redaktorů TV stanice PRN, která závody Nascar v USA přenáší.

Mluví se dále o tom, že v herním editoru si tentokrát poprvé budete moci vyrobit vlastní tratě a vhod jistě přijde i možnost přehrát si celý závod zpětně v replayi. Více už snad napoví první oficiální trailer, k vidění už jsou momentálně také desetivteřinové první záběry z hraní.

Nejnovější články