GDS 2014: Daniel Vávra - Game design v praxi III
zdroj: tisková zpráva

GDS 2014: Daniel Vávra - Game design v praxi III

6. 1. 2015 18:45 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Během předchozích ročníků Game Developers Session mluvil Dan Vávra z Warhorse Studios o „dosud neoznámeném RPG”. Před GDS 2014 už jsme o Kingdom Come: Deliverance věděli neporovnatelně víc a v podobě alfa verze už jsme si hru mohli i sami vyzkoušet. I proto byla Danova třetí a závěrečná přednáška v sérii o game designu velmi konkrétní, zábavná a veskrze praktická.

Danova přednáška navazuje na předchozí dva ročníky (Game design v praxi I a Game design v praxi II) a pojednává o tom, s čím vším se musí designer potýkat, když se jeho „božský dokument” začne realizovat v praxi. Od drobných technických problémů a debat s programátory, až po to problémy s psaním více než 1000 stran dialogů a orientací v nich.

Video je v angličtině, opatřili jsme jej ale pro vás českými titulky (zapnete je ikonou v pravém dolním rohu).

Daniel Vávra

Český videoherní scenárista, designér a spolumajitel firmy Warhorse Studios. Mezi jeho nejznámější díla patří videohra Mafia: The City of Lost Heaven. Od roku 2011 pracuje na RPG hře Kingdom Come: Deliverance.

Na závěr připomínáme, že všechny dosud vydané přednášky z GDS 2014 najdete ukryté pod tímto tagem nebo na tomto Youtube kanálu.

Smarty.cz

Nejnovější články