"Těžko si představit, co by mohli vymyslet do takového PlayStationu 4. Všechny dipleje už jsou dávno v 1080p, na internet připojení jste taky. Samozřejmě můžete využít rychlejšího hardwaru a mít v hrách víc polygonů a lepší grafiku, ale to samo o sobě stačit nebude," řekl Gibeau.
Podle něj jsou zákazníci spokojení s tím, co mají, firmy už se naučily se současnou generací pracovat a momentálně není důvod, proč uměle tlačit nežádoucí pokrok. Je tedy možné, jak naznačuje Gibeau, že zavedený model neustálého střídání přístrojů a obměňování hardwaru je pryč.
Firmy i vydavatelé jsou spokojení s obrovskou zákaznickou základnou, kterou za poslední roky vybudovali, a dokonce ani vývojáři ještě na každém kroku netvrdí, že z těchto přístrojů už vymačkali všechen výkon. "Třeba engine Frostbite 2 je v mnoha ohledech věc novátorská, a abychom byli fér, i u konkurence lze vidět spoustu převratných novinek," myslí si Gibeau.