BioShockem poznamenané Doupě 23
zdroj: Archiv
Téma

BioShockem poznamenané Doupě 23

29. 11. 2006 18:18 | autor: Redakce Games.cz |

Od minulého týdne je na stáncích, tradičně ve dvou verzích (s DVD za 100 Kč a bez přílohy za 50 Kč) listopadové číslo papírového Doupěte s obálkou na motivy Bioshocku, jehož preview (údajně největší v historii časopisu) odpovídá na otázku, proč toto sci-fi RPG patří mezi nejočekávanější tituly současnosti.

news zdroj: Archiv Plnou hrou jsou tentokrát automobilové závody Total Immersion Racing (70%, 2002). Třiadvacáté číslo magazínu se zabývá konzolemi nové generace a přináší vlastní rozhovor s představitelkou evropského Nintenda či Naostro s ředitelem distribuční firmy SeVen M Petrem Boškou mj. o auditování prodejů her v ČR, o vztahu s Atari, plánech ohledně podpory next-gen konzolí či s odhalením počtu u nás prodaných kusů sérií Gothic/Unreal Tournament. Dále si přečtete speciál o sérii Battlefield nebo velký test procesorů. Předvánoční sezóna pochopitelně ovlivnila rubriku recenzí, v níž nechybí zhodnocení aktuálních hitů Neverwinter Nights 2, Dark Messiah, Armed Assault, Splinter Cell: Double Agent, Canis Canem Edit alias Bully a samozřejmě i Gears of War, viz ukázka:

    I když koncept hry osciluje na pomezí klasické third person akce, několik faktorů dělá z Gears of War unikátní zážitek. Jedním z nich je propracovaný a zcela nezbytný systém krytí se za překážkami. Trochu podobný hře kill.Switch, ale dotažený do detailů. Vše probíhá do určité míry automaticky, aby pohyby věrně kopírovaly realitu, ale ovládání máte pevně v rukou. Marcus na povel sklouzne k zídce, v pokleku se přesune na její kraj, po cestě naslepo pokropí prostor nad sebou, kotoulem skočí za delší kryt, přeleze jej, doběhne a kryje se za nedalekým sloupem, SWAT otočkou se přesune za ten sousední… vše vypadá božsky a ovládá se intuitivně. Ostatně to platí pro celou hru. Marcus není na celou válku sám, ale stává se členem a postupně i velitelem skupiny čtyř vojáků. Dočkáte se proto i taktických možností, ale skutečně se jedná pouze o zbytkové množství, na pořadu dne je totiž akce. Což ostatně potvrdí i skutečnost, že vaši spolubojovníci neumírají hned, ale dají se oživit (za což budete neskonale vděční). Jakkoliv je umělá inteligence spolubojovníků na vysoké úrovni, není zcela bez chyb. Opakování mise z důvodu smrti spolubojovníka by se dala spočítat na prstech jedné ruky. Daleko častěji budete umírat vy a v ten okamžik poděkujete tvůrcům za časté checkpointy... [více v Doupěti 23]

jd

Nejnovější články