Activision svojí čerstvě představenou akcí Spider-Man: Shattered Dimension hodlají slavnému komiksovému hrdinovi vrátit tvář a konečně napravit všechny ty chyby, na které si stěžovali hráči posledních dílů Friend or Foe anebo Web of Shadows.
Vývojáři z Beenoxu se kvůli tomu vrátili k původním komiksům a vytěžili z nich čtyři různé paralelní dimenze/světy, ve kterých bude hrdina usilovat o nalezení kousků jakési důležité tabulky. Pozor, tento příběh pro hru vymyslel sám Dan Slott, jeden ze scénáristů oblíbeného seriálu Amazing Spider-Man.


Podle zpráv zahraničních časopisů má každý z těchto světů představovat vlastně úplně jinou hru, tzn. s vlastním výtvarným stylem, způsobem bojování a také pokaždé trochu jiným Spider-Manem. V tom prvním bude hrdina namísto obvyklého skákání a létání po New Yorku běhat džunglí, kde jeho pavučinové lety tak trochu připomínají Bionic Commando.
Spider-Man tu dostal za úkol, aby našel zlého Kravena, přičemž když se k němu přes hordy nepřátel propracoval, došlo i na první souboj s bossy. V jednu chvíli se hrdinovi podařilo, že svého nepřítele citlivě zranil, a v tu chvíli se souboj přepnul do malé minihry z pohledu vlastních očí: Spider-Man tu s Kravenem boxoval docela jako v nějaké sportovní hře od EA.
Spider-Man: Shattered Dimensions vyjde koncem roku pro Xbox 360, PlayStation 3, Wii a DS.