Dnes se v Londýně zase roztrhl pytel s third-person akcí Gears of War 2 a vedle vypuštění celé sady parádních obrázků navíc sám velký CliffyB prozradil doplňující informace ke hře:
- Došlo k jemnému vylepšení krycího systému, abyste místy již nenaráželi do stěn nebo mohli na poslední chvíli přerušit postavou již prováděný skok.
- Vedle většího počtu přidaných vozidel si zajezdíte i na Locustech včetně toho největšího, Brumaka.
- Co do stylu vyprávění mají autoři v rukávu nějaká esa, kterými prý riskují víc než kterákoli jiná videohra.
- Mezi nepřáteli se objeví predátor Skorge, který se s dvěma motorovými pilami dovede prořezat skrz tank, nebo locustí kněz Kantus, jenž ostatní potvory svolá jediným zařváním a bude se pohybovat s akrobacií ninjy.
- Největší posun v grafice má spočívat ve větší saturaci barev a obecně pohybu v otevřenějším prostoru, který nově optimalizovaný engine dovede renderovat i s detailní krajinou v pozadí.
- Hráči hostující multiplayerové servery budou mít kvůli technologické povaze enginu i ve dvojce drobnou výhodu nad ostatními, ale už by neměla být tolik znatelná.
- Marketingový slogan hry ("Větší, lepší a drsnější") se vztahuje ke klíčovým novinkám, čili že kampaň bude delší než v jedničce, hra obsáhne lepší příběh a samozřejmě nabídne drsnější zbraně i monstra.
- Vývojáři prý záměrně předvádí jen záběry ze tří čtvrtin prvního aktu (hra obsáhne pět dějství), aby hráčům dopředu nezkazili zážitek.
zdroj: Gamersyde, VG247